    From: "Dave" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [KK] Ktory klient jest "lepszy" dla banku?
    Date: Wed, 15 Sep 2004 09:14:22 +0200

    Użytkownik "XxXxX" <e...@n...dziala> napisał w wiadomości
    news:ci6s06$fac$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Lepszy w sensie bardziej wiarygodny i "uczciwszy".
    >
    > Ten, ktory co miesiac zadluza sie na KK powiedzmy na 1000 PLN i oddaje je
    > zawsze w ostatni dzien GP bez odsetek, czy ten, ktory zadluzy sie na KK
    > zalozmy na 1000zl, na koniec GP splaci 40%, w kolejnym miesiacu zadluzy
    sie
    > na 500zl, splaci 600PLN z poprzedniego okresu + 100-200zl z tych
    > pozyczonych 600zl...?
    >
    > Chodzi mi o to, czy banki wola jak sie od nich pozycza pieniadze i zawsze
    > oddaje calosc na koniec GP, czy jednak wola jesli klienci traktuja KK jako
> [...]

    nalezaloby powiedziec "lepszy" do czego ?
    Jesli do oceny zdolnosci kredytowej, podniesienia limitu karty,
    wiarygodnosci to oczywiscie lepszy jest ten co splaca 100%.
    Ale jesli chodzi ci o to co sie podoba zarzadowi banku to najbardziej podoba
    sie ten pierwszy bo on generuje najwieksze zyski. Oczywiscie do czasu az
    splaca kretyt bo jak przestanie to staje sie "najgorszy"...

    D.