  • 1. Data: 2009-12-11 20:37:01
    Temat: KK IKEA HSBC -> Alior ostrzeżenie
    Od: infoscena <i...@g...com>

    Piszę bo być może zaoszczędzi to komuś niepotrzebnego stresu.

    Sytuacja dotyczy karty kredytowej przenoszonej z HSBC (Ikea) do
    Aliorbanku.

    Karta z Aliorbanku już przyszła i jest aktywowana. Na razie nie
    działa. Trzeba czekać na smsa od Aliorbanku, że już można nią płacić.
    Miał przyjść na początku grudnia. Na smsa nie mogłem się doczekać i
    próbowałem nawet płacić kartą lecz nie działa.

    Dzwonię do Aliorbanku, aby dowiedzieć się co z tym smsem i dowiaduję
    się, że mają od HSBC informację o blokadzie na karcie - transakcja
    kartowa na 110% limitu karty! - czyli cały limit karty w Aliorbanku
    (dawali 10% więcej).

    Oczywiście, żadnych transakcji na taką kwotę nie robiłem i zaraz
    dzwonię do HSBC, gdzie przez 3 godziny wszyscy konsultanci są zajęci!
    Nigdy wcześniej mi się to w HSBC nie zdarzyło.

    W końcu dodzwoniłem się do HSBC, gdzie przepraszają i informują, że w
    czwartek przesłali zły plik do Aliorbanku i to jest powodem problemów.
    Nie ma żadnych podejrzanych blokad/transakcji.

    Tylko dlaczego nie wiedzą o tym w Aliorbanku i sieją panikę informując
    o blokadzie w wysokości pełnej możliwości karty, która będzie do 31
    grudnia.

    Pewnie to tylko zbieg okoliczności, że "przenosinowy" rabat 100 zł na
    zakupy w IKEA obowiązuje tylko do 31 grudnia. A może za dużo tych stów
    już rozdali...

  • 2. Data: 2009-12-12 09:25:13
    Temat: Re: KK IKEA HSBC -> Alior ostrzeżenie
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 11 Gru, 21:37, infoscena <i...@g...com> wrote:

    Ja do tej pory nie mam z Aliora oferty na przeniesienie karty IKEA.
    Ciekawe, co z tego wyniknie ? Dzwoniłem do HSBC, to okazało się, że
    ewentualnie, jak otworzę rachunek bieżący, to wydadzą mi biznes -
    kartę...

  • 3. Data: 2009-12-12 09:46:24
    Od: BK <b...@g...com>

    On 12 Gru, 10:25, szczurwa <s...@g...com> wrote:
    > On 11 Gru, 21:37, infoscena <i...@g...com> wrote:
    >
    > Ja do tej pory nie mam z Aliora oferty na przeniesienie karty IKEA.

    A juz dawno jest po okresie "oferowania". AFIR jest nawet po okresie
    "wykonania" przeniesienia tych kart.

  • 4. Data: 2009-12-12 10:43:32
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Mój ojciec dostał Aliorowy MC i od 2gru ma kartę aktywną. Stara karta HSBC już
    jest nieaktywna ale... przysłali nowy plastik z datą ważności do czerwca 2010.
    Na infolinii twierdzą że "system automatycznie wygenerował nową kartę". Bajzel
    mają...

    --
    Sinus

  • 5. Data: 2009-12-12 11:20:01
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]
    > Ciekawe, co z tego wyniknie ? Dzwoniłem do HSBC, to okazało się, że
    > ewentualnie, jak otworzę rachunek bieżący, to wydadzą mi biznes -

    W ogóle nie masz oferty? A to nie miało być jakoś "z automatu"?

  • 6. Data: 2009-12-12 14:40:13
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 12 Gru, 12:20, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > W ogóle nie masz oferty? A to nie miało być jakoś "z automatu"?

    Mieli dzwonić, czy jakoś tak...Widać jestem u ich w segmencie
    "premium"..;-)

  • 7. Data: 2009-12-12 15:25:59
    Od: "Marcin K." <k...@g...com>

    On 12 Gru, 15:40, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    A ja sie w koncu nie przenioslem do Aliora. Niby juz podpisalem umowe
    z nimi ale odstapilem od niej po zweryfikowaniu ze program
    lojalnosciowy i 15% znizki w Ikei nadal jeszcze obowiazuje dla tych co
    zostana w HSBC. Tym sposobem zamiast 100zl talonu ktorego i tak do
    konca roku pewnie nie mialbym okazji uzyc bede mial ponad 1000 zl
    znizki na wyposazenie nowego M-3 na poczatku 2010 roku ;-)