  • 1. Data: 2009-12-11 18:49:20
    Temat: Citi - księgowanie wypłaty z bankomatu...
    Od: Pete <n...@n...com>

  • 2. Data: 2009-12-11 19:19:33
    Temat: Re: Citi - księgowanie wypłaty z bankomatu...
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    > Czy moze Citi tak ma?

    Euronety ostatnio tak mają.

  • 3. Data: 2009-12-11 19:25:05
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Filip" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hfu60b$9hn$1@inews.gazeta.pl...

    > Euronety ostatnio tak mają.

    Chyba tylko tam gdzie jest bezposrednie polaczenie Euronetu z hostem
    issuera... Mi ostatnio Nordea sciagnela w czasie rzeczywistym kase wyplacona
    w bankomacie BZWBK.

    MK

  • 4. Data: 2009-12-11 19:39:11
    Temat: Re: Citi - księgowanie wypłaty z bankomatu... -> Nordea+BZ WBK
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    W dniu 2009-12-11 20:25, MK pisze:
> [...]
    >
    > Chyba tylko tam gdzie jest bezposrednie polaczenie Euronetu z hostem
    > issuera... Mi ostatnio Nordea sciagnela w czasie rzeczywistym kase
    Bo Nordea najwyraźniej zacieśniła współpracę z BZ WBK - dzisiaj dostałem
    nową Visę z Nordei, którą będę musiał aktywować telefonicznie. Na karcie
    są podane numery biur obsługi Nordei i BZ WBK :-)

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 5. Data: 2009-12-11 21:15:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Bo Nordea najwyraźniej zacieśniła współpracę z BZ WBK - dzisiaj dostałem
    > nową Visę z Nordei, którą będę musiał aktywować telefonicznie. Na karcie
    > są podane numery biur obsługi Nordei i BZ WBK :-)

    CZyli to BZWBK zrobiło te karte (czy nadal obsluguja karty Lukasa?)

    Wypłacałem ostatnio debetówką Multi kasę w bankomacie DnB i zanim
    wróciłem do domu (2h) to miałem już kasę ściągniętą z konta.

    --
    pozdrawiam
    RobertS