  • Data: 2006-04-03 20:09:03
    Temat: Re: KK-Histora - jaka lepsza ?
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "krab" <k...@k...pl____> wrote in message
    news:e0rrci$qj2$1@atlantis.news.tpi.pl...
    | wiec tu wychodzi (w g mnie0 spora niekonsekwencja, jak to u
    dziewic
    | wszelkiej masci
    | banki wola bys sie spaznial ze wzgledu na oplate karna, ale u
    siebie ;-)
    | kiedy przenosisz karte i masz tam widoczne opoznienia, to cie
    moga olac -
    | bos niesolidny :-))

    Skad wniosek, ze banki lubia naliczac oplaty karne? Moim
    zdaniem ta oplata sluzy temy, zeby ludzie w ogóle splacali. W
    przeciwnym wypadku ktos by sobie wyplacil z bankomatu 90% limitu i
    zapomnial o sprawie, a bank nie wiedzialby czy facet zamierza
    kiedys w ogóle splacic, czy w ogóle nigdy.
    - splaca zawsze 100% - super wiarygodny klient, kazdy go wezmie
    - splaca zawsze mniej niz 100% - dosyc wiarygodny, ale widac, ze
    ma klopotu z obslugiwaniem limitu w danej wysokosci, mozna go
    wziac, ale jak zrezygnuje z poprzedniego banku
    - nie splaca (ma kary) - niewiarygodny bo nie przejmuje sie
    swoimi zobowiazaniami
    Moim prywatnym zdaniem, dla banku wazniejsze, zeby splacil, niz
    jakies tam prowizje.

    --
    Pozdrawiam,

    Artur Adam Surowiec