  • Data: 2006-04-03 19:00:04
    Temat: Re: KK-Histora - jaka lepsza ?
    Od: "krab" <k...@k...pl____> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Slawek Marcowy" <u...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:e0rmc7$52
    historii używania obecnej karty i tu mam pytanie - jaką historię lepiej mieć
    , tzn czystą i spłacać wszystko w terminie - nieoprocentowane ? Czy lepiej
    czasami pokazywać że daje się bankowi zarobić i spłacać np w ciągu 2-3
    miesięcy wszystko łącznie z procentami ? Na którego klienta banki lepiej
    patrzą - na takiego co wcale z oprocentowanego kredytu nie korzysta ? Czy na
    takiego co korzysta z oprocentowanego kredytu i wobec banku jest całkowicie
    wporządku i reguluje wszystko terminowo ?

    wiec tu wychodzi (w g mnie0 spora niekonsekwencja, jak to u dziewic
    wszelkiej masci
    banki wola bys sie spaznial ze wzgledu na oplate karna, ale u siebie ;-)
    kiedy przenosisz karte i masz tam widoczne opoznienia, to cie moga olac -
    bos niesolidny :-))