  • Data: 2006-04-04 19:21:32
    Temat: Re: KK-Histora - jaka lepsza ?
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Dawid Kulbicki" <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl> wrote in
    message news:e0s74j$9r2$1@inews.gazeta.pl...

    | Nie bądź naiwny. Powyższy dwa typy klientów są najlepsze z punktu
    | widzenia banku wydawcy. Na tego typu klientach zarabia się
    najwięcej.
    | Taka jest idea kart kredytowych, że trzeba się pilnować.

    Nie jestem naiwny, natomiast pracowałem trochę w Bankach! Banki nie
    są takie głupie, żeby lubiły niespłacane kredyty. Trzeba na nie
    robić rezerwy, które pomniejszają wynik finansowy, a teraz jest
    moda na duże zyski.
    Czy w oddziale swojego banku chciałbyś mieć dużo klientów, którzy
    awanturują się, że naliczono im opłaty? Jak Twoim zdaniem wpłynie
    to na skłonność innych osób obecnych w oddziale do zakupu
    jakichkolwiek produktów kredytowych?
    Czy chciałbyś, żeby Twoi klienci byli niezadowoleni i opowiadali,
    że Twój bank zdziera z nich na każdym kroku i odstraszali w ten
    sposób innych klientów? Czy uważasz, że tacy klienci byliby skłonni
    do kupowania kolejnych produktów w Banku?
    Udzielenie dużej ilości kredytów jest banalnie łatwe. Tylko jeszcze
    ktoś musi je spłacać.
    Gdyby którykolwiek bank myślał podobnie jak Ty, byłaby masa ofert
    typu - "Spłacasz całość, damy Ci 3 razy większy limit od ręki" albo
    "dziesięciokrotność Twojego wynagrodzenia od ręki". Ale nie ma
    takich - nie daje Ci to do myślenia?

    --
    Pozdrawiam,

    Artur Adam Surowiec