  • 11. Data: 2005-11-10 13:07:27
    Temat: Re: KK Getinbank jako karta bankomatowa - czy sie nie myle?
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:dkvfg8$oo7$1@inews.gazeta.pl...
    > ...a obowiazkowe ubezpieczenie 0,3% od limitu co m-c?

    A o tym nie pomyślałem, czyli nie warto.

    Dawid

  • 12. Data: 2005-11-10 13:11:10
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:dkvgkj$16j$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Za 4,5/mc, poniewaz zakladamy ze obrot bezgotowkowy jest wiekszy niz 100
    zl.

    plus 0,3% od limitu 2000zl daje ponad 10zl/mc a limit raczej niewielki jak
    na KK...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 13. Data: 2005-11-10 13:14:16
    Od: "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM>

    Witam
    Jakos igdzie nie znalazłem informacji o tym ubezpieczeniu ???
    gdzie to pisza o tych 0,3% ? na dole drobnym maczkiem ?

    pozdr
    Krzysztof Bajorek

  • 14. Data: 2005-11-10 13:19:18
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Jakos igdzie nie znalazłem informacji o tym ubezpieczeniu ???
    > gdzie to pisza o tych 0,3% ? na dole drobnym maczkiem ?

    http://www.getinbank.pl/download/toipv1.pdf nie ma znaczka, że jest
    obowiązkowe.

  • 15. Data: 2005-11-10 13:22:02
    Od: "mo" <s...@p...onet.pl>

    marudzisz:
    paragraf 10, pkt 4 regulaminu:
    4. Uzytkownik Karty Glównej moze zostac objety ochrona ubezpieczeniowa
    Bezpieczny Kredyt, która gwarantuje splate zobowiazan klienta z tytulu
    zadluzenia na karcie kredytowej w razie: a) utraty pracy, b) czasowej
    niezdolnooeci do pracy, c) zgonu, d) niezdolnosci do zarobkowania.

  • 16. Data: 2005-11-10 13:23:51
    Od: "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM>

    aaaaaaaaaa
    juz widze
    nie to nie jest obowiązkowe
    Dla SIlver obowiazkowe jest ubezpieczenie Bezpieczna Karta za 4,5 zł
    a dla Golda - Bezpieczna koart jets za free ale płaci sie za Bezpieczny DOM
    9,9
    a te 3 ubezpieczenie to nie tzreba brać z tego co wiem , brat pracuje w
    Getin i był na szkoleniu wiec chyba nie ściemnia . Zresztą przekonam sie jak
    ja dostane do ręki.

    pozdr
    Krzysztof Bajorek

  • 17. Data: 2005-11-10 13:36:52
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    > Rozumiem, ze "zgadza sie" ze nie ma takiej mozliwosci...;-)

    Zgadzam sie, ze nie mozna decydowac ktore zadluzenie splacam, ale to mnie nie
    interesuje, bo mialbym praktycznie zerowe zadluzenie, albo nadplate

    > hmm, karta przedplacona za 10zl/mc to troche drogo...

    Nie 10zl, tylko 4,50zl. Mecza mnie 10zl prowizje od wyplat karta mBanku i
    wyplacanie kwot wiekszych niz potrzebuje (zeby zalatwic wszystko jedna
    transakcja).
    Zagranica czesto nie jest tak rozowa z platnosciami kartami np. w czeskich
    taksowkach, slowackich restauracjach, czy wegierskich sklepach z salami ;-)

  • 18. Data: 2005-11-10 16:28:34
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM> napisał w
    wiadomości news:dkvhmo$1qb$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > aaaaaaaaaa
    > juz widze
    > nie to nie jest obowiązkowe

    No to juz lepiej wyglada...
    Bylby to glowny koszt tej karty, gdyby bylo obowiazkowe.
    Ale i tak... 54zl/rok za karte ktora:
    - zaoszczedzi prowizji 10zl/wyplate (czyli oplacalna jest przy szostej
    wyplacie gotowkowej w roku)
    - dowali dodatkowe przewalutowanie w strefioe EUR
    hmmm... tak sobie :-/

    --
    Pozdrowienia

  • 19. Data: 2005-11-10 19:31:42
    Od: "Marcin" <m...@N...gazeta.pl>

    > Ale i tak... 54zl/rok za karte ktora:
    > - zaoszczedzi prowizji 10zl/wyplate (czyli oplacalna jest przy szostej
    > wyplacie gotowkowej w roku)

    Jak ktos malo jezdzi, to rzeczywiscie szkoda zachodu, ale w porownaniu do
    oferty Fortisa czy Lukasa dla osob czesto podrozujacych, to jest to dosc
    tanio!

    > - dowali dodatkowe przewalutowanie w strefioe EUR
    > hmmm... tak sobie :-/

    Jesli sie jezdzi glownie do strefy euro, to rzeczywiscie ma to mniejszy sens.