  • 1. Data: 2005-11-09 14:04:51
    Temat: Banki Spółdzielcze i BIK
    Od: "PB" <e...@N...gazeta.pl>

    Czy Bank Spółdzielczy sprawdzi w BIKu kredytobiorcę (zadłużony po uszy,
    zupełny brak zdolności kredytowej, w zasadzie to bankrut), czy też jakimś
    cudem udzieli mu kredytu?

    Ja obstawiam, że nie.
    Postawiłem &#8222;na odmowę&#8221; czteropak Żywca, a kusi mnie podbicie stawki, bo
    myśli
    zaprząta mi Jack Daniel's.
    Podbijać stawkę w towarzyskim zakładzie? ;-)

    Niestety, odpowiedź banku poznamy doipero w przyszłym tygodniu, a długi
    weekend już pojutrze.

  • 2. Data: 2005-11-09 14:38:08
    Temat: Re: Banki Spółdzielcze i BIK
    Od: "woy" <w...@a...w.sigu>

    Choć kaszka zimna i pielucha mokra, to nasza pociecha, PB, tak słodko
    gaworzy:

    > Czy Bank Spółdzielczy sprawdzi w BIKu kredytobiorcę (zadłużony po
    > uszy,

    Zależy który. Ale za bardzo na cud bym nie liczył. Porównaj procent
    kredytów wtopionych w BS-ach i w bankach komercyjnych.

    --
    woy
    (pisz do mnie tu: http://tinyurl.com/6mym8 )

  • 3. Data: 2005-11-09 15:00:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    woy <w...@a...w.sigu> wrote:
    > Zależy który. Ale za bardzo na cud bym nie liczył. Porównaj procent
    > kredytów wtopionych w BS-ach i w bankach komercyjnych.

    No - pamietaj, ze komercyjne to traca na firmach glownie, a nie na detalu :)
    Bo tam to spoko jest.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 4. Data: 2005-11-09 15:01:46
    Od: "PB" <e...@g...pl>

    woy <w...@a...w.sigu> napisał(a):

    > Zależy który. Ale za bardzo na cud bym nie liczył. Porównaj procent
    > kredytów wtopionych w BS-ach i w bankach komercyjnych.

    To też obstawiam, że odejdzie z kwitkiem.
    Ale nim postawię na Jacka, chciałem zasięgnąć opinii.
    Nie lubię przegrywać. ;-)

  • 5. Data: 2005-11-09 15:05:17
    Od: "PB" <e...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > No - pamietaj, ze komercyjne to traca na firmach glownie, a nie na detalu :)
    > Bo tam to spoko jest.

    Momencik, jak mam to rozumieć?
    Dostanie kredyt?!

    Na razie to tylko czteropak, ale... ;-)

  • 6. Data: 2005-11-09 15:49:21
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > Podbijać stawkę w towarzyskim zakładzie? ;-)

    Ja bym podbil. I rownoczesnie napisal maila do banku ze "uprzejmie donosze
    ze starajacy sie o kredyt pan X jest bankrutem i figuruje w rejestrze pod
    numerem Y". Wygrana zakladu pewna. Egzekucja wygranej mniej...

  • 7. Data: 2005-11-09 17:56:49
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    PB <e...@g...pl> wrote:
    > Momencik, jak mam to rozumieć?
    > Dostanie kredyt?!

    nieee, nie to mialem na mysli :)
    Chodzi o procent "zlych kredytow" w poszcxzegolnych rodzajach instytucji
    finansowych

  • 8. Data: 2005-11-09 18:05:34
    Od: "Maciek" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > donosze ze starajacy sie o kredyt pan X jest bankrutem i figuruje w
    > rejestrze pod numerem Y". Wygrana zakladu pewna. Egzekucja wygranej

    Tomku nie myl BIKu z Bankowym Rejestrem. Co Wam Bankowcą się zdaż zbyt
    czesto jak na profesjonalistów :p
    A czy ktoś z odpisujących i piszących wie co to bik i do czegło służy??

  • 9. Data: 2005-11-09 18:26:08
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 9 Nov 2005 19:05:34 +0100,
    osoba podpisana: Maciek <b...@o...pl>
    napisała:
    [...]
    > Tomku nie myl BIKu z Bankowym Rejestrem. Co Wam Bankowcą się zdaż zbyt
    ORT. "bankowcom", zdarza. Poza tym nie zauważyłem, aby bankowcom
    (==osobom, które podejrzewam o związki z bankami) się takie pomyłki
    zdarzały.
    > czesto jak na profesjonalistów :p
    Hmm. A jak wywnioskowałeś, że pomylił ? Podał tylko bankowi namiar (inny
    niż BIK!!), dzięki któremy BS nie udzieli kredytu => autor wątku wygra
    zakład.
    > A czy ktoś z odpisujących i piszących wie co to bik i do czegło służy??

    Ja wiem. I co, łyso Ci ?
    KJ

    The world is coming to an end ... SAVE YOUR BUFFERS!!!

  • 10. Data: 2005-11-09 20:43:57
    Od: "PB" <e...@g...pl>

    Tomek <t...@g...pl> napisał(a):

    > Ja bym podbil. I rownoczesnie napisal maila do banku ze "uprzejmie donosze
    > ze starajacy sie o kredyt pan X jest bankrutem i figuruje w rejestrze pod
    > numerem Y". Wygrana zakladu pewna. Egzekucja wygranej mniej...

    Nie, nie jest źle.
    Kredytobiorca jest osobą trzecią, którą znam tylko ja.
    Temat wyszedł dość przypadkowo.
    A wiesz, właśnie słyszałem, że [...].
    Nie, nie możliwe, nie dostanie.
    A może?
    Nie, mogę się założyć.
    Dobra. Stawiasz piwo.

    Fant i tak wypijemy razem.
    Rzecz idzie o satysfakcję z wygranej. ;-)

    A wracając do dłużnika, to zadłużył się on po uszy, wydając każdy kredyt na
    konsumpcję i życie na pokaz ponad stan.
    Nie trzeba go dobijać donosem, już i tak - moim zdaniem &#8211; po nim.
    Z tych kredytów nawet nie ma czego sprzedać i odzyskać części pieniędzy, bo
    wszystko zostało przehulane.

    Przy okazji, to nie rozumiem, jak można się tak głupio zadłużać.
    Zaczyna się od jednej karty kredytowej, drugiej, trzeciej...
    Po drodze kredyt samochodowy, fajne wakacje, mieszkanie...
    Aż tu nagle pierdut! Każdy bank odmawia udzielenia kolejnego kredytu na spłatę
    już zaciągniętych.
    A długi za duże nawet jak na konsolidację.