  • 1. Data: 2006-09-10 16:22:10
    Temat: KK GE Money Bank - warto?
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Witam
    Zaciekawiła mnie oferta -5% z wartości zakupów przez pierwsze 3 miesiące
    (z limitem 300zł). Jak jest z przenosinami KK do i z GE?
    W tej chwili mam kartę z ING + karta dodatkowa.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 2. Data: 2006-09-10 19:28:12
    Temat: Re: KK GE Money Bank - warto?
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 10 Sep 2006 18:22:10 +0200, Marcin Lubojański
    <k...@o...pl> wrote:

> [...]
    >(z limitem 300zł). Jak jest z przenosinami KK do i z GE?
    >W tej chwili mam kartę z ING + karta dodatkowa.

    Lepiej poczytaj TOIP. I zastanów się wtedy czy warto.
    Miesięczna opłata za udostępnienie i obsługę karty 6 zł.
    Jest to opłata niezależna od opłaty za wydanie (akurat w pierwszym
    roku nie płaci się za wydanie).
    Plus ubezpieczenie za 2,40.
    Czyli 12*8,40=100,80 oddajesz rocznie :)
    Ma więc to sens, jeżeli zamierzasz wydać w ciągu 3 mies.od podpisania
    umowy (nie od wydania karty!) kwotę 6000, żeby uzyskać maksymalny
    zwrot (300 zł). Jeśli wydasz mniej, to sam musisz sobie przeliczyć czy
    ma to sens. Chyba że zrezygnujesz z karty po 3 miesiącach żeby uciec
    przed opłatami :)

    PG

  • 3. Data: 2006-09-10 19:30:57
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Piotr Gralak napisał(a):

> [...]
    > Miesięczna opłata za udostępnienie i obsługę karty 6 zł.
    > Jest to opłata niezależna od opłaty za wydanie (akurat w pierwszym

    Nie wpadłem na to że mogą kasować za obsługę KK. Jest jakiś inny bank
    który ma taką pozycję z TOiP?

  • 4. Data: 2006-09-10 19:43:57
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Sep 2006 21:30:57 +0200,
    osoba podpisana: Marcin Lubojański <k...@o...pl>
    napisała:
    [...]
    > Nie wpadłem na to że mogą kasować za obsługę KK. Jest jakiś inny bank
    > który ma taką pozycję z TOiP?
    Zdaje się, że BPH przy bursztynowych KK miał coś takiego.
    KJ
    The world is coming to an end ... SAVE YOUR BUFFERS!!!

  • 5. Data: 2006-09-10 19:45:09
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 10 Sep 2006 21:30:57 +0200, Marcin Lubojański
    <k...@o...pl> wrote:

    >Nie wpadłem na to że mogą kasować za obsługę KK. Jest jakiś inny bank
    >który ma taką pozycję z TOiP?

    Są takie, które mają opłatę miesięczną, ale nie mają rocznej (np. WBK
    Money.pl), ale żeby było i to i to to chyba jest pierwsza taka super
    oferta na rynku :)

    PG

  • 6. Data: 2006-09-10 20:43:42
    Od: "FW" <f...@N...gazeta.pl>

    > Nie wpadłem na to że mogą kasować za obsługę KK. Jest jakiś inny bank
    > który ma taką pozycję z TOiP?

    Kreatywność Banków Dla Niezorientowanych Klientów* nie ma granic.
    Dla przykładu, Cetelem (karty Visa/Mastercard hipermarketów) pobiera
    miesięczna opłatę za zestawienie transakcji (nie mylić z opłatą za przesłanie
    wyciągu).

    * Taką nazwę wymyśliłem sobie przy wieczornym piwku