  • 11. Data: 2002-06-19 13:11:08
    Temat: Re: KK Citibank dochód po ubruttowieniu ?
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:20020619125357.GO1377@diuna.pingwin.waw.pl...

> [...]
    PLN

    > Ale tego nie mozna nazwac 'karta bez roru', chyba ...
    Oj. Możesz iść do banku z plikiem papierów i złożyć wniosek o kartę. Gdy ją Ci
    przyznają to
    pobiorą opłatę 75,-PLN I tyle. Nie masz konta ? Nie masz.

    Możesz też być sknerą (jak ja) który chce zapłacić za np 2 mies. Srebrnego
    sezama (10 PLN/mies) i założyć sobie konto . Następnie składasz wniosek o kartę.
    Jako że
    masz srebrnego sezama to Cię nie kasują (a przynajmniej tak wynika z TOiP)

    > Czy to jest pyranie retoryczne? ;-)

    Nie bo wydaje mi się, że powinienem mieć ok. A widzę, że moje Imię i nazwisko jest
    skaszanione

  • 12. Data: 2002-06-19 13:18:40
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jun 19, 2002 at 03:11:08PM +0200, Kamil =?ISO-8859-2?Q?Jo=F1ca ?= wrote:

    > Oj. Możesz iść do banku z plikiem papierów i złożyć wniosek o kartę. Gdy ją Ci
    przyznają to
    > pobiorą opłatę 75,-PLN I tyle. Nie masz konta ? Nie masz.

    OK, mialem wrazenie ze karta bez konta jest niemozliwa.

    Oj, bos straszny sknera ;-)

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-06-19 13:25:41
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Radmar <k...@i...pl> wrote:

    > Nie zmienia to faktu, że nadal szukam banku, który daje kredytowego
    > Eurocarda/MasterCarda BEZ OBOWIĄZKU POSIADANIA RORu :-(((

    Pekao S.A.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 14. Data: 2002-06-19 13:30:11
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    tak, ALE nie ma grace period-u :-(
    no i ten kontakt z niedysponentkami :-((

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <o...@m...oldfield.org.pl> napisał w
    wiadomości news:aeq0ol$sed$4@news.onet.pl...

  • 15. Data: 2002-06-19 13:34:00
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jun 19, 2002 at 03:30:11PM +0200, Radmar wrote:

    > tak, ALE nie ma grace period-u :-(
    > no i ten kontakt z niedysponentkami :-((
    >
    > Użytkownik "Adam Płaszczyca" <o...@m...oldfield.org.pl> napisał w
    > wiadomości news:aeq0ol$sed$4@news.onet.pl...

    Jak to, podwazasz zdanie wybitnego bankowego
    specjalisty_od_wszystkiego jakoby pekaosa uber ales?

    --

    --w

  • 16. Data: 2002-06-19 14:13:47
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Oj. Możesz iść do banku z plikiem papierów i złożyć wniosek o kartę. Gdy ją
    Ci przyznają to
    > pobiorą opłatę 75,-PLN I tyle. Nie masz konta ? Nie masz.

    No to jak to w koncu jest ? Posiadanie karty w PBKBPH jest mozliwe czy nie ??

  • 17. Data: 2002-06-19 14:24:47
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Gdy ją
    > Ci przyznają to
    >
    > No to jak to w koncu jest ? Posiadanie karty w PBKBPH jest mozliwe czy
    nie ??

    ??? No przecież napisałem, że tak.

    KJ

  • 18. Data: 2002-06-19 14:29:41
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> wrote:

    > Jak to, podwazasz zdanie wybitnego bankowego
    > specjalisty_od_wszystkiego jakoby pekaosa uber ales?

    Wojtku, zapraszam, na kurs czytania ze zrozumieniem.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 19. Data: 2002-06-21 12:35:52
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jun 19, 2002 at 02:29:41PM +0000, Adam Płaszczyca wrote:

    > Wojtku, zapraszam, na kurs czytania ze zrozumieniem.

    A nie mowilem.

    --

    --w

  • 20. Data: 2002-06-21 20:17:45
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> napisał(a):

    > A nie mowilem.

    Cos sie czepil? Bylo pytanie, padla zgodna z prawda odpowiedz (Pekao EC/MC
    Partner jest karta kredytowa, jest rozliczana przez Europay i nie ma wymogu
    posiadania konta osobistego w PeKaO S.A w celu uzyskania karty).

    Ja rozumiem ze mozesz nie lubic Adama albo miec o nim zle zdanie - ale jak
    juz piszesz, to pisz cos zgodnego z tematem watku i _wnoszacego cos do
    dyskusji_ ...

    Pozwole sobie tylko dodac, ze najwiekszym zwolennikiem pekaosy pozostaja
    nadal newsyxxx ;-)

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|