  • 81. Data: 2010-04-09 18:16:28
    Temat: Re: KK Citi, limity.
    Od: Imka <s...@g...pl>

    In <news:slrnhrqvq7.a23.joshua@tau.ceti.pl> Jacek Osiecki typed:

    > Teraz może z tym być różnie - od kiedy opipcieli na punkcie kryzysu...
    > Podejrzewam że groźba "zlikwiduję kartę" już nie zadziała. Wolałbym
    > konkretne limity, wtedy bym po prostu je wyrobił i już...

    Teoretycznie zadziałała prawie bez pudła (przed chwilą ;)
    W momencie kiedy na pytanie 'dlaczego' padła odpowiedź 'opłata roczna',
    płynnie zaproponowano mi zwolnienie na ten rok bezwarunkowe, w latach
    następnych zwolnienie uzależnione od obrotu, próg 4800 rocznie.

    --
    Imka

  • 82. Data: 2010-04-09 18:38:18
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    > Tyle ze wiesz, splacanie jakichs fraudow nie jest raczej marzeniem
    > przecietnego klienta.

    Chodziło mi o spłacanie w przypadku różnych BTE, którymi tutaj niektórzy
    straszą, do czasu wygranej przed sądem powszechnym. I tak wszystko się
    przecież odzyska.

    --
    Mithos

  • 83. Data: 2010-04-09 18:47:48
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Imka <s...@g...pl> dared to write:
> [...]
    > płynnie zaproponowano mi zwolnienie na ten rok bezwarunkowe, w latach
    > następnych zwolnienie uzależnione od obrotu, próg 4800 rocznie.

    400 zł miesięcznie, całkiem nieźle :)

    Ale też pozytywna wiadomość, że nadal zwalniają.

    Od dawna masz ich kartę, jeśli można spytać?

    k.

  • 84. Data: 2010-04-09 19:04:06
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Chodziło mi o spłacanie w przypadku różnych BTE, którymi tutaj
    > niektórzy straszą, do czasu wygranej przed sądem powszechnym. I tak
    > wszystko się przecież odzyska.

    Wszystko pieknie teoretycznie. A co chocby ze straconym czasem
    i nerwami, nawet jesli rzeczywiscie wyrok bedzie po naszej mysli?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 85. Data: 2010-04-09 19:05:25
    Od: Imka <s...@g...pl>

    In <news:hpnsof$f7k$1@news.onet.pl> kashmiri typed:

    > 400 zł miesięcznie, całkiem nieźle :)
    >
    > Ale też pozytywna wiadomość, że nadal zwalniają.
    >
    > Od dawna masz ich kartę, jeśli można spytać?

    Trzy lata, właśnie niedługo miała się 'odnowić' i postanowiłam to uczcić
    rezygnując ;)
    Z ciekawostek - dowiedziałam się przy okazji, że nową wysłali do mnie...
    półtora miesiąca temu. Nie doszła. Albo Citi jednak nie wysłało, albo
    zniknęła w odmętach PP. Ciekawe co się dzieje z takimi zaginionymi
    kartami w rzeczywistości - czy takie karty są komuś do czegoś przydatne,
    mam na coś specjalnie uważać? ;->

    --
    Imka

  • 86. Data: 2010-04-09 19:26:35
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Imka <s...@g...pl> dared to write:
> [...]
    > zniknęła w odmętach PP. Ciekawe co się dzieje z takimi zaginionymi
    > kartami w rzeczywistości - czy takie karty są komuś do czegoś przydatne,

    Wysyłają nieaktywne - nie trzeba uważać. Zadzwoń na dezinfolinię, to wyślą jeszcze
    raz. Możesz też umówić się na odbiór w oddziale.

    k.

  • 87. Data: 2010-04-09 19:39:20
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    > Wszystko pieknie teoretycznie. A co chocby ze straconym czasem
    > i nerwami, nawet jesli rzeczywiscie wyrok bedzie po naszej mysli?\

    Na czyjeś stargane nerwy nie ma rady.

    Mnie wkurzyło jak mi bankomat nie wypłacił kasy, a na koncie pojawiła
    się blokada. No ale co z tego ?

    --
    Mithos

  • 88. Data: 2010-04-09 20:13:17
    Od: Imka <s...@g...pl>

    In <news:hpnv16$m8s$1@news.onet.pl> kashmiri typed:

    > Wysyłają nieaktywne - nie trzeba uważać. Zadzwoń na dezinfolinię,
    > to wyślą jeszcze raz. Możesz też umówić się na odbiór w oddziale.

    Wszystko załatwione podczas rozmowy 'rezygnacyjnej'.
    Wyślą jeszcze raz, nawet od razu poprosili o ponowny kontakt, jeśli ta
    druga w ciągu 10 dni nie dojdzie. I sami bez pytania uprzedzili o czipie
    i PINie ;->
    W sumie rozmowa gładka, aż nie zdążyłam wyciągnąć argumentu o blokadzie
    wypłat gotówkowych (lektura grupy popłaca, fluidy 'nie chcę tej karty'
    wydzielałam dość intesywne).
    Ale w kwestii zwolnienia z opłaty najbardziej zaważyło chyba
    wcześniejsze normalne używanie tej karty. Nawet zdziwił mnie (i ucieszył
    oczywiście) dość niski limit.

    --
    Imka

  • 89. Data: 2010-04-09 22:54:33
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Fri, 09 Apr 2010 22:47:48 +0400, kashmiri napisał(a):

    > 400 zł miesięcznie, całkiem nieźle :)
    >
    > Ale też pozytywna wiadomość, że nadal zwalniają.
    3 tyg temu zamykalem swoja, to tez mi proponowano podobne warunki, a od
    roku karta sie totalnie nudzila (to zreszta byl powod), a wczesniej dosyc
    nieregularnie uzywana.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 90. Data: 2010-04-09 23:29:48
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Jaroslaw Berezowski pisze:

    > 3 tyg temu zamykalem swoja, to tez mi proponowano podobne warunki, a od
    > roku karta sie totalnie nudzila (to zreszta byl powod), a wczesniej dosyc
    > nieregularnie uzywana.

    Pytanie, czy przy karcie z karta dodatkowa, tez jest proponowany taki
    laczny limit?