  • Data: 2010-02-24 12:38:52
    Temat: Re: KK Citi. Brać , czy nie brać.
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 21:50:25 +0100, witrak() napisał(a):
    > Fakt, karta generalnie jest przeciętna, ale jednak można wywalczyć
    > bezopłatowość,

    Średnia to rozrywka - walczyć o to by łaskawie uznali że kolejny rok jest za
    darmo... Dużo lepiej wziąć kartę z jakimś rozsądnym warunkiem darmowości
    (choćby właśnie Polbank z ilością transakcji na rok).

    > no i (statystycznie) mają dobre procedury ochrony
    > przed fraudem.

    Z tego co ostatnio tu pisano to nie tylko oni dzwonią - a co do ochrony
    przed fraudem to też ostatnio pojawiło się info że już nie cofają
    automatycznie zareklamowanej transakcji.

    Dodatkowo poważną wadą Citi jest obowiązkowy chip, a co gorsza ci idioci nie
    pozwalają na zablokowanie transakcji gotówkowych na KK :(

    > No i nie traktują klientów kartowych jak Reiffeisen w znanej historii...

    Traktują coraz gorzej. Do tego jeszcze te cyrki z niskimi limitami...

    > Ach, gdyby tylko nie dawali chipowych...

    + ten brak możliwości blokady gotówkowych -> niemalże dyskwalifikacja.

    Ja KK Citi płacę w zasadzie tylko netowo - żeby jak najrzadziej używać pinu.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944