  • Data: 2010-02-26 09:51:49
    Temat: Re: KK Citi. Brać , czy nie brać.
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 24 Feb 2010 16:55:34 +0400, kashmiri napisał(a):
    > Jacek Osiecki (<j...@c...pl>) ma odwage pisac:
    >/ciach/
    > Nie wszystkim to pasuje. Ja z KK Citi korzystam może przez 2-3 mies. w
    > roku, ale wtedy wyrabiam 8-10 tys. miesięcznie (no, dzięki żonie :).

    No to powodzenia z takim limitem - Citi ostatnio świruje... Mi non stop
    proponują kartę dodatkową ale limitu podnieść już się boją. Skończyło się na
    tym że ich karta jest już tylko awaryjnie a główna jest w Polbanku który nie
    robi takich głupot ;)

    >/ciach/
    > Można wykasować pasek, to nie zadziała w bankomatach.

    Wtedy nie zapłacisz nią w wielu sklepach :) - nawet w tych które obsługują
    chipy... Np. w Realu czytnik chipów aktywuje się dopiero gdy się przejedzie
    paskiem po kasie. Na stacjach benzynowych nigdy nie bawią się chipem (ani
    PINem - jest tylko podpis)...

    > A ja tylko w POS. Koszmarny design i ślimaczenie się serwerów całkowicie
    > odstręcza mnie od logowania się do Citi, żeby sprawdzać transakcje online.

    A co ma system online do płacenia netowego? :)

    > Do online używam kart konkurencji.
    > Mam nadzieję, że ktoś z Citi to przeczyta.

    Gdyby oni się tym w ogóle przejmowali... Czego się spodziewać po banku,
    który stwierdza "jest kryzys, od dzisiaj nie wydajemy kart osobom
    prowadzącym działalność bo na pewno upadną"?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944