  • 11. Data: 2003-01-27 20:29:45
    Temat: Re: KK BZ WBK - oplata jest za wydanie czy roczna obsluge?
    Od: "zbyszko janke" <j...@p...fm>

    Kaa:
    > Czy twoja poprzednia karta nienadawala sie do uzytku po upływie roku od
    jej
    > wydania?
    > (z pekao sa mam karte juz 3 lata i wciaz działa)

    znowu absurd. ja nie pisalem ze nie nadawala sie do uzytkowania, to ty sam
    zaproponowales wydanie duplikatu, zeby wyjsc na swoje. zaprezentowales
    myslenie "gnoje , jak podwyzka, to wydacie mi dodatkowa karte, poniesiecie i
    wy koszty"
    ja ci wyjasnilem, ze to bzdura, bo
    - raz: nie o to chodzi by bank poniosl koszt,
    - dwa: bzdura bo i tak za wydanie duplikatu w bzwbk (o nim ten watek) sie
    placi 38pln, anie jak sugerowales - bezplatny duplikat. bezplatne jest
    jedynie zastrzezenie, o czym nie dyskutujemy tutaj.

    Kaa:
    > Opłata za kartę zastrzezaona/ zgubioną/ utraconą itd to co innego niż
    wydanie
    > duplikatu.

    ??? pogubiles sie juz konkretnie. nic nie bylo o oplacie za
    zagubienie/zastrzezenie. czytaj uwaznie - pisalem o oplacie za wydanie
    duplikatu, a wydanie tego duplikatu sam proponowales, nie wiadomo po co
    (znaczy domyslam sie - patrz wyzej, dosc specyficzne pobudki)

    Kaa:
    > Znajomi otrzymywali duplikaty bez opłaty.

    nie neguje, lecz w bzwbk za duplikat sie placi. sprawdz jakiego banku watek
    sie tyczy. przeczytaj topic (vel "subject", alias "tytul" ;))).

    Kaa:
    > Pytanie: co daje ci to, że otrzymasz nową kartę po roku a nie po dwóch.

    ? do czego przypiac to pytanie? ja nie chce by wydawano mi po roku nowa
    karte, zreszta nic takiego nie napisalem - sprawdz. ja dostrzegam podwyzke,
    nie nominalna, zawoalowana.
    czym wiecej piszesz, tym bardziej sprawiasz wrazenie, ze nie rozumiesz tego
    co czytasz.

    Kaa:
    > Bank po prostu obcina koszty, jeśli potrafisz korzystać z ich oferty żadna
    > wyimaginowana podwyżka cię nie dotknie.

    jednak nie rozumiesz. przeciez wlasnie piszemy o podwyzce, juz dotknela
    uzytkownikow kk bzwbk. nie dostrzegasz tego (tej podwyzki)? nie rozumiesz, w
    dodatku przeczysz sam sobie, proponujesz wydanie duplikatu, by za chwile
    zapytac "po co?". masz rozdwojenie osobowosci? dywergencja mysli?
    ambiwalentne procesy rozumowania? skup sie!

    wydanie karty i obsluga roczna kosztowala dotad 58pln. wydawano nowa karte
    co roku.
    teraz karte wydaje sie na dwa lata, obsluguje tez dwa lata. ale skoro ona
    jest dwa lata w moim portfelu to bank nie wydaje drugiej/nowej po roku. wiec
    obcial koszty, uzytkownikowi zas nie obnizyl oplat - czyli jest to
    zawoalowana podwyzka.
    skoro nie ma ponownego wydania to dlaczego place tyle samo jak za obsluge z
    wydaniem (w drugim roku uzytkowania)?
    pomysl - w drugim roku nie ma kosztow wydania, wiec w dobrym tonie byloby
    obnizyc o xx zlotych koszt obslugi, chocby symbolicznie.
    przeczytaj jescze post p...@p...onet.pl , on tez staral sie ci to
    wyjasnic.

    pozdrawiam serdecznie
    zbyszko janke

  • 12. Data: 2003-01-27 20:41:46
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "zbyszko janke" <j...@p...fm> napisał w wiadomości

    > pomysl - w drugim roku nie ma kosztow wydania, wiec w dobrym tonie byloby
    > obnizyc o xx zlotych koszt obslugi, chocby symbolicznie.

    A moze koszty wydania karty wzrosly... bank nie chcial podnosic ceny i
    dlatego przedluzyl 'zywotnosc' karty? ;)

    Maciej

  • 13. Data: 2003-01-27 20:52:22
    Od: "zbyszko janke" <j...@p...fm>

    "MK" > A moze koszty wydania karty wzrosly... bank nie chcial podnosic ceny
    > dlatego przedluzyl 'zywotnosc' karty? ;)

    czesc Maciej
    tak, to ma sens. o ile jest prawda. nie wiem gdzie sa tloczone karty, te
    bezetowskie to "Austria Card"?
    czy "Austria Card" to wytworca karty dla banku/bankow?
    zakladam ze tak (ale przyznaje nie jestem pewien, nie zanm sie na tym), wiec
    dlaczego takich kosztow wydania nie ma w innych bankach, inne banki nie
    biora tak duzych oplat za karte (obsluga i wydanie)?
    chyba jednak jest to brzydkie zagranie bzwbk, a nie wzrost kosztow wydania
    karty...
    ale moze sie myle, moze faktycznie jest tak jak piszesz.
    pozdrawiam
    zbyszko

  • 14. Data: 2003-01-27 21:48:01
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał

    > Ja znam taki bank :).
    > Zgadniesz? ;)
    > MultiBank

    Dodatkowo przy VG duplikat za free ;))

    Hehe a ja znam taki bank co wydaje karte na 2 lata, ale duplikaty ( ile tylko
    chce ;) i nowe (po zastrzezeniu) wydaje za free ;-)))))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

    Ps. a niedlugo wlasnie bede chcial duplikat, bo logo sie zmienilo ;)) Czy sa juz
    nowe karty ??

  • 15. Data: 2003-01-27 21:53:23
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > Ps. a niedlugo wlasnie bede chcial duplikat, bo logo sie zmienilo ;)) Czy
    sa juz
    > nowe karty ??

    Nie widzialem jeszcze karty Inteligo z logo PKO ;).

    Maciej

  • 16. Data: 2003-01-27 22:02:25
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał

    > Nie widzialem jeszcze karty Inteligo z logo PKO ;).
    >
    > Maciej

    ;-))))))

    --
    Witek