  • 11. Data: 2002-06-28 08:44:25
    Temat: Re: KK BPHPBK
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    Witam,

    "radar" <m...@t...pl> wrote in message
    news:afh275$g5i$1@absinth.dialog.net.pl...
    [...]
    > BTW. Mimo, że robię zakupy już kilka dni to dalej mam zero ;-)

    Czyli nic się nie zmieniło :-(
    Zakupy zapłacone Maestro potwierdzone PINem zobaczyłem w Sezamie
    dopiero po 5 bodajże dniach. Nawet blokady nie było widać :-(

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 12. Data: 2002-06-28 09:04:57
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Tomasz Skorupa"
    > Zakupy zapłacone Maestro potwierdzone PINem zobaczyłem w Sezamie
    > dopiero po 5 bodajże dniach. Nawet blokady nie było widać :-(

    ja tam widze blokady troche szybciej w "oparacjach z dnia bieżącego" ;-)
    *** blad ***

  • 13. Data: 2002-06-28 09:51:04
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    Witam,

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Tomasz Skorupa"
    >
    > ja tam widze blokady troche szybciej w "oparacjach z dnia bieżącego" ;-)

    Ja też byłem zdziwiony, nawet się do oddziału pofatygowałem. Pani
    stwierdziła,
    że to Centrum Kart rozlicza i że to może nawet tydzień trwać :-(. Nie
    wnikałem
    bo nie jest to moje główne konto a płatność była "awaryjna".
    Z ciekawości, używasz PBK Sezam czy BPH Sezam ?

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 14. Data: 2002-06-28 11:32:50
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Tomasz Skorupa"
    > bo nie jest to moje główne konto a płatność była "awaryjna".
    > Z ciekawości, używasz PBK Sezam czy BPH Sezam ?

    BPH Sezama, ale nie jest to glowny rachunek
    Ostatnio zalozylem sobie konto do obslugi karty VE zeby bezgotowkowo ograniczyc
    dostepnosc srodkow dla tej karty
    Jeszcze nie zdazylem sprawdzic czy VC tez jest powiazana z tym dodtakowym
    kontem - moze ktos wie?
    *** blad ***

  • 15. Data: 2002-06-28 12:08:17
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > BPH Sezama, ale nie jest to glowny rachunek
    > Ostatnio zalozylem sobie konto do obslugi karty VE zeby bezgotowkowo
    ograniczyc
    > dostepnosc srodkow dla tej karty

    Mógłbyś to rozwinąć, to dodatkowe konto też w BPH? Drugi ROR?

    Jacek

  • 16. Data: 2002-06-28 13:11:24
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <j...@p...onet.pl>

    > Mógłbyś to rozwinąć, to dodatkowe konto też w BPH? Drugi ROR?

    prosisz w banku o założenie obok RORa rachunku powiazanego z karta VE
    i w efekcie na ekranie "moje finanse" widzisz obok rachunku Srebrny Sezam
    drugi "Rachunek kartowy"

    Karta VE przepinana jest do tego konta
    oba są chyba tak samo oprocentowane w przeciwieństwie do Fortisa,
    ktory wreszcie obok rachunku glownego z końcówką -011 pozwala otwierac podobny
    rachunek powiązany z kartą VE (końcówka -145) ale nieoprocentowany
    *** blad ***

  • 17. Data: 2002-06-28 13:23:30
    Od: <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > ktory wreszcie obok rachunku glownego z końcówką -011 pozwala otwierac podobny
    > rachunek powiązany z kartą VE (końcówka -145) ale nieoprocentowany

    Ciekawe rozwiązanie. A jak z zasilaniem tego rachunku przez net albo telefon?
    Chodzi o przelew ROR - rachunek kartowy - działa online, czy trochę trzeba
    poczekać (ile)?

    PS.
    Popatrz mam Sez@ma ładnych parę lat i do tej pory żyłem w nieświadomości.
    P.B.B RULEZ!!!

    Jacek

  • 18. Data: 2002-06-28 13:27:36
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <j...@p...onet.pl>
    > Ciekawe rozwiązanie. A jak z zasilaniem tego rachunku przez net albo telefon?
    > Chodzi o przelew ROR - rachunek kartowy - działa online, czy trochę trzeba
    > poczekać (ile)?

    troche trzeba - jak zwykle w sezamie wyczytuja wszystkie transakcje co godzinę,
    o pełnych godzinach
    *** blad ***

  • 19. Data: 2002-06-28 13:43:01
    Od: <i...@p...onet.pl>

    Zdecydowanie polecam to rozwiązanie. Sam korzystam już ponad rok.
    Rachunek jest bez dodatkowych opłat, Przez Sez@m, WAP i SMS można zawsze
    sprawdzić saldo. Niestety zasilić rachunek można tylko w godzinach roboczych
    :-(.
    Ale od kiedy mam ten rachunek to nie drżę o bezpieczeństwo kart. Trzymam tam
    tylko 200 - 300 zł i na więcej mnie nikt nie natnie nawet jak zgadnie PIN do
    karty.
    Każda KK będzie podpięta do innego rachunku ale jak mówią dobrze poinformowane
    jaskółki operacje zrobione KK będzie widać dopiero za jakiś czas :-(((.

  • 20. Data: 2002-06-28 14:09:31
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Tomasz Skorupa"
    >
    > BPH Sezama, ale nie jest to glowny rachunek

    I może tu jest problem. Ja mam PBK Sezam.
    Jak na razie chyba nie jest to jeszcze ten sam system.

    > Ostatnio zalozylem sobie konto do obslugi karty VE zeby bezgotowkowo
    ograniczyc
    > dostepnosc srodkow dla tej karty

    Bardzo ciekawe rozwiązanie. Ciekaw jestem czy w części PBK banku BPHPBK
    już występuję.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa