  • 1. Data: 2005-07-21 06:45:05
    Temat: KK BPH podglad przez internet i notorycznie wyswietlane bzdury
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...pl>

    Mozna sobie podgladac via BPH SEZAM Karte Kredytowa (zadna rewelacja chyba).

    Cykl zamyka mi sie 20-go i tegoz dnia (a konkretnie nad ranem 20/21 poraz
    pierwszy w swoim zyciu) moj wyciag widzi swiatlo dzienne.

    Klikamy (bedac juz w mrocznym SEZAMIE na: Karty-->>Szczegoly, w ktorych
    podstawowe info, takie jak: nr KK, nr rachunku KK, data waznosci KK,
    przyznany limit do KK ORAZ informacje, ktore pojawia sie na wyciagu jak
    dotrze via Polish Post, ale skoro mam kompa z netem i SEZAM, to po co czekac
    na wyciag...?? Mozna sie przedrzec przez maskowane haslo i wszystko
    posprawdzac.

    I coz widze?

    data wartosci minimalnej do splaty: ZAWSZE AKTUALNA

    calkowite zadluzenie: wartosc jaka widze, to wartosc PO ZAMKNIECIU
    *ZESZLEGO* CYKLU (czyli czerwcowego, dzisiaj juz lipiec)

    minimalna kwota do splaty: dzisiaj, tj. 21/06 adekwatna, do kwoty z wyciagu
    z 20/06, zas w zeszlym i jeszcze w zeszlym byla z cyklu poprzedzajacego,
    czyli bull shit.

    Dzwonie, pytam o co chodzi i slysze od laski:

    "System potrzebuje paru dni na aktualizacje danych".

    Ciekawe, ile zarabia przezes czy jak ten fagas sie nazywa i zycze Mu, aby
    mu sie ktos kiedys do konta wlamal i przelal caloscc np. na TPSA.

  • 2. Data: 2005-07-21 07:08:10
    Od: "mikolajek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Sytuacja "normalna" w BPH :-(((
    Ja sam mam dwie kredytówki - MC i VISA - podpięte pod jeden rachunek
    kredytowy. Tutaj dopiero są zabawy...
    Zaczynając od salda jak w poście powyżej - w moim przypadku daty spłaty na
    obu kartach są poprawne, natomiast saldo rachunku kredytowego na jednej jest
    sprzed miesiąca, a na drugiej sprzed dwóch... :-))))
    Nie wspomnę o tym, że zdarza się, że transakcje dokonane jedną kartą są
    widoczne w historii drugiej, podobnie jak spłaty.
    Dodam, że zgłaszam to do BPHahahahahaha od 4 miesięcy i za każdym razem nie
    obiecują nic zrobić, bo - jak się sami przyznają - nie wiedzą co się dzieje
    (!!!). Jedyne co słyszę, to "proszę poczekać do następnego miesiąca, to może
    system skoryguje dane"... Owszem - koryguje, tyle, że nadal jest do tyłu w
    stosunku do rzeczywistości
    Oczywiście prosiłem o podział limitu na 2 rachunku i podpięcie do każdego
    osobnej karty, ale jak to w BPHahahahaha, są z tym niezmiernie "duże
    problemy", jak dowiaduję się każdorazowo w oddziale.
    Cóż, z utęsknieniem czekam na czasy łączenia systemów z Pekao :-))))))

  • 3. Data: 2005-07-21 07:30:24
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    mikolajek napisał(a):
    > Oczywiście prosiłem o podział limitu na 2 rachunku i podpięcie do każdego
    > osobnej karty, ale jak to w BPHahahahaha, są z tym niezmiernie "duże
    > problemy", jak dowiaduję się każdorazowo w oddziale.

    Odsyłam jeszcze raz na http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/kontakt
    - nie ma żadnego problemu z łączeniem dwóch limitów, jak i rozbijaniem
    jednego na dwa (poza ewentualną niechęcią pracowników).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2005-07-21 17:26:18
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Ciekawe, ile zarabia przezes czy jak ten fagas sie nazywa i zycze Mu, aby

    O tym jest w dzisiejszej Wyborczej

    Darek