  • Data: 2003-08-02 10:22:49
    Temat: Re: KK BPH - brak możliwości automatycznej spłaty
    Od: "" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Posiadając KK w BPH i jednocześnie ROR nie ma podobno możliwości ustawienia
    > automatycznej spłaty, czy to kwoty minimalnej czy też całości zadłużenia w
    > wymaganym dniu. Pani z oddziału uważa to za normalne. Ktoś może to
    > potwierdzić ?
    > Wg mojej wiedzy Citi i mBank mają taką funkcjonlaność. A jak pozostałe banki
    > ?
    >
    > ps. jako rozwiązanie zaproponowała podanie jako adresu oddziału dla wyciągów
    > i ustalenie zlecenia stałego (płatne chyba 3PLN/ m-c !!!).

    Witam,

    Ja również posiadam KK w BPHPBK i spłaty zadłużenia dokonuję za pomocą
    bankowości internetowej. Po zakończeniu cyklu rozliczeniowego pojawia się tam
    informacja na temat zdefiniowanego rachunku KK z opcją wyboru spłaty salda
    całkowitego bądź kwoty minimalnej. Wybieram, klikam i mam spokój.

    pozdrawiam
    marcin