  • Data: 2005-02-27 12:57:27
    Temat: Re: KK BPH??
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "amipio" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cvscom$5ff$1@news.onet.pl...
    > Witam:)
    >
    > Jestem kompletnym laikiem:(

    To widac ;-)

    > Mam pytanko. Dostałem kartę kredytową (MasterCard Silver) i czy
    faktycznie
    > przez 54 dni jak reklamują nie ma żadnych odsetek??

    Nie ma.
    A dokladniej to sa, ale sa umarzane jesli splacisz wszystko w terminie.

    > Gdzie jest haczyk?? Z

    Licza na to ze po 54 dniach jednak nie zechcesz splacic calosci.
    Wtedy sobie "przypomna" o odsetkach.

    > tego, co zrozumiałem robiąc transakcję na 1000 zł powiedzmy 1 marca kasę
    > oddaje 24 kwietnia też 1000 zł (nic więcej??).

    Nic wiecej.
    Ale tez jesli zrobisz transakcje 25marca to oddajesz forse 24 kwietnia

    > To gdzie tu interes dla
    > banku???

    - np. 0,5% wartosci transakcji, ktore bankowi zaplaci sklep
    - odsetki od kredytu gdy nie splacisz w terminie calosci
    - prowizja od wyplaty w bankomacie jesli wpadniesz na tak glupi pomysl

    > Jeśli nie to po kiego czorta te KK??

    aby ci bylo latwiej zaciagnac kredyt, na ktorym bank zarobi?

    --
    Pozdrowienia