  • 1. Data: 2003-12-02 15:13:41
    Temat: KIR - Cena jednostkowego przelewu ...
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    Czy ktos orientuje sie , ile przecietnie bank placi KIR za dokonanie
    pojedynczego przelewu ELIXIREM ?

    Tak mnie wzielo ... znam wielu ludzi, (w tym ja ;>) ktorzy uprawiaja
    sms'owanie w tytulach wplaty ELIXIRU ...

    Bezplatny przelew ... wysylam 0,01 PLN i w tytule wplaty pisze co mi na
    jezyk wlezie ...
    Ile banki traca na takim oszolomstwie ?

    SP

  • 2. Data: 2003-12-02 15:15:17
    Temat: Re: KIR - Cena jednostkowego przelewu ...
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bqia7r$6bf$1@atlantis.news.tpi.pl...

    No i jeszcze jedno ... Mam manie posiadania salda bez groszy ... zawsze
    "zaokraglam" sobie saldo do pelnych 5 zloty poprzez wysylanie "nadwyzki" na
    konto Polskiej Akcji Humanitarnej na akcje Pajacyk ;) ... Ot takie zboczenie
    ;)

    SP

  • 3. Data: 2003-12-02 15:32:01
    Od: "p@blo" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bqiad9$bfm$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    na
    > konto Polskiej Akcji Humanitarnej na akcje Pajacyk ;) ... Ot takie

    to może na moje wysyłaj...

  • 4. Data: 2003-12-02 15:48:56
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "p@blo" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > to może na moje wysyłaj...

    Znam lepsze cele ;)

    W tym PAH Pajacyk ;>

    SP

  • 5. Data: 2003-12-02 16:06:50
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Stasio Podróżnik <d...@n...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > konto Polskiej Akcji Humanitarnej na akcje Pajacyk ;) ... Ot takie zboczenie
    http://cafe.mbank.com.pl/dzieci/
    _________________

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 6. Data: 2003-12-02 20:43:08
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik"
    > Ile banki traca na takim oszolomstwie ?

    kilkanascie groszy
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-12-02 21:14:15
    Od: t...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Stasio Podróżnik"
    >
    > kilkanascie groszy
    > *** blad ***

    Pewny nie jestem, ale chyba to 18 gr.

    TM

  • 8. Data: 2003-12-03 11:11:00
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik t...@p...onet.pl napisał:

    > Pewny nie jestem, ale chyba to 18 gr.

    A cena nie zalezy od terminu wyslania informacji do KIRu (im blizej
    sesji tym drozej)?

    Bartol

  • 9. Data: 2003-12-03 11:30:50
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqkg99$s1p$...@i...gazeta.pl,
    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>:

    > A cena nie zalezy od terminu wyslania informacji do KIRu (im blizej
    > sesji tym drozej)?

    Zalezy. Poza tym w opisanej sytuacji trzeba do kosztów przelewu chyba
    doliczyc jeszcze koszt wyslania SMSa.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-12-03 11:53:38
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bqkg99$s1p$...@i...gazeta.pl,

    > Zalezy. Poza tym w opisanej sytuacji trzeba do kosztów przelewu chyba
    > doliczyc jeszcze koszt wyslania SMSa.

    Nie dostrzegłem uśmieszku na końcu , więc zakładam złe zrozumienie ;)

    SMSami nazwałem tytuły wpłaty w ELIXIRZE ...

    Czyli wysyłam przelew na 1 grosz (który wróci do mnie niebawem) ... wpisuję
    treść "wiadomości" w polu tytuł wpłaty ...
    Odbiorca czyta tą wiadomość (dajmy na to treść : Co tam kochanie ? Idziemy
    jutro do kina na MATRIX 4 REKOLEKCJE?) sporządza przelew na 1 grosz i odsyła
    mi tego grosza z tytułem wpłaty (Dajmy na to treść : Jasne słonko ... Ile
    wjazd ?) ....
    Grosz wrócił ... czyli wysłałem bezpłatnego Smsa ;)

    Pozdrawiam

    SP