  • 11. Data: 2003-05-26 21:19:37
    Temat: Re: KB - karty kredytowe z mikroprocesorem
    Od: t...@p...onet.pl

    > No to już się nie czaj, tylko wrzuć linka :)))
    Już pisałem czytałem o tym w oddziale; mają się reklamować w mediach lada dzien.

  • 12. Data: 2003-05-26 21:23:16
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    0...@n...onet.pl,
    Użytkownik <t...@p...onet.pl>:

    > Czyli kłamią. A może nie bo ich WSZYSTKIE KK będą z czipem.

    Jesli wszystkie, to w dalszym ciagu klamia, bo nie tyle zaczyna wydawanie KK
    z mikroprocesorem, co konczy wydawanie KK bez mikroprocesora.

    ;)

    --
    Robert

  • 13. Data: 2003-05-26 21:23:54
    Od: n...@p...onet.pl

    > Już pisałem czytałem o tym w oddziale; mają się reklamować w mediach lada
    dzien.

    No to sorry, bo ja naiwny myślałem,
    że internet to najszybsze z mediów ;)))

  • 14. Data: 2003-05-26 21:26:44
    Temat: Re: OT
    Od: n...@p...onet.pl

    > --
    > Robert

    Witaj Robercie, jak zdrówko?

  • 15. Data: 2003-05-26 21:28:24
    Od: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak nie będą mieć paska magnetycznego - to będzie problem z akceptacją,
    jak
    > będą z paskiem , to nijak nie będą "bezpieczniejsze" ;-)
    >
    > Tak - o ile to jest tylko chip.

    A nie jest tak, ze karta pasek+chip i POS pasek+chip to uzywany jest tylko
    chip? Wtedy sa ciut bezpieczniejsze.

    Michal M

  • 16. Data: 2003-05-26 21:32:37
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    0...@n...onet.pl,
    Użytkownik <n...@p...onet.pl>:

    > Witaj Robercie, jak zdrówko?

    Raz lepiej, raz gorzej. Przepraszam, ale jakiego miałeś dawniej nicka, bo
    nie kojarze tego?

    --
    Robert

  • 17. Data: 2003-05-26 21:37:23
    Od: n...@p...onet.pl

    Bo to w zasadzie nie te forum?;-)))

  • 18. Data: 2003-05-26 21:48:04
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    OK, juz kojarze ten nick ;)

    P.S. EOT bo OT, nie zasmiecajmy pbb
    --
    Robert

  • 19. Data: 2003-05-26 22:01:30
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    MrMrooz wrote:

    > A nie jest tak, ze karta pasek+chip i POS pasek+chip to uzywany jest
    > tylko chip? Wtedy sa ciut bezpieczniejsze.

    Złodziej zawsze może pójść tam, gdzie wystarczy pasek - i wtedy nie ma
    znaczenia, że na karcie był jeszcze chip. O bezpieczeństwie decyduje
    najsłabszy element.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 20. Data: 2003-05-26 22:03:40
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:
    > 0...@n...onet.pl,

    > Jesli wszystkie, to w dalszym ciagu klamia, bo nie tyle zaczyna
    > wydawanie KK z mikroprocesorem, co konczy wydawanie KK bez
    > mikroprocesora.

    Czyli tak, czy siak KŁAMIĄ :-)))

    Ps. Robercie - ja sobie też pozaśmiecam - wszystkiego dobrego i kuruj się
    czym prędzej.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn