  • 1. Data: 2012-02-19 20:39:55
    Temat: KB Ekstrakonto Plus darmowe?
    Od: Szymon <...@w...pl>

    Witam!

    Na stronie Kredyt Banku wyczytałem, że Ekstrakonto Plus jest darmowe
    "pod warunkiem wpływu z tytułu wynagrodzenia minimum 1000 zł
    miesięcznie". Czy to musi być wynagrodzenie czy też wystarczą wpływy
    >1000zł/mc?
    Przeglądając ich stronę odniosłem wrażenie, że bardzo zależy im właśnie
    na wpływach od pracodawcy.

    Rozumiem, że aby mieć darmową kartę muszę dokonać 5 transakcji
    bezgotówkowych. Czy z kontem wiążą się jeszcze jakieś opłaty?

  • 2. Data: 2012-02-19 22:12:18
    Temat: Re: KB Ekstrakonto Plus darmowe?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > Rozumiem, że aby mieć darmową kartę muszę dokonać 5 transakcji
    > bezgotówkowych. Czy z kontem wiążą się jeszcze jakieś opłaty?

    masz problem z rozumieniem słowa pisanego? chyba wyraźnie jest napisane
    "wpływ z tytułu WYNAGRODZENIA"!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2012-02-20 02:04:56
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Szymon" <...@w...pl> wrote in message news:jhrmo1$50p$1@news.task.gda.pl...
> [...]
    >
    > Rozumiem, że aby mieć darmową kartę muszę dokonać 5 transakcji
    > bezgotówkowych. Czy z kontem wiążą się jeszcze jakieś opłaty?

    Smieszne to jest! Darmowe, pod warunkiem:)))
    Ja tez moge komus dac darmowy kredyt na 10 000zl jesli wczesniej wplaci mi
    15000 tys zlotych:)) ot maly warunek:)
    Polska to jednak smieszna karina.
    Mialem nadzieje, ze juz nie bedzie platnych kont w Polsce a tu prsze,
    rozkwitaja warunkami - hehe
    Tak na marginesie w UK od ponad roku dzialja przelewy miedzy bankowe online
    znaczy pieniadze na koncie odbiorcy sa po kilku sekundach maks. 20 minut -
    tak! ZA DARMO bez warunkow:)

  • 4. Data: 2012-02-20 05:31:11
    Od: Szymon <...@w...pl>

    W dniu 2012-02-19 23:12, RobertS pisze:

    > masz problem z rozumieniem słowa pisanego? chyba wyraźnie jest napisane
    > "wpływ z tytułu WYNAGRODZENIA"!

    Nie mam. Nazbyt często w bankach tego typu stwierdzenia były sugestią, a
    nie wymogiem. Dodam, że przebijając się przez TOiP nie odnalazłem
    takowego warunku - moim zdaniem TOiP bardzo nieczytelne nawiasem mówiąc.
    Cytowany tekst jest z www, więc stąd wątpliwości w jego interpretacji.
    Niemniej dziękuję Ci za odpowiedź.

  • 5. Data: 2012-02-20 08:47:03
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 20 Feb 2012 06:31:11 +0100, Szymon napisał(a):

> [...]
    > takowego warunku - moim zdaniem TOiP bardzo nieczytelne nawiasem mówiąc.
    > Cytowany tekst jest z www, więc stąd wątpliwości w jego interpretacji.

    Upewnij się jeszcze w banku, no chyba że ktoś kto ma to konto to Ci tutaj
    odpisze. Ja nie pomogę, bo staram się od nich trzymać jak najdalej.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2012-02-20 12:53:21
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > masz problem z rozumieniem słowa pisanego? chyba wyraźnie jest napisane
    > "wpływ z tytułu WYNAGRODZENIA"!

    ja tam się nie dziwię człowiekowi. ileż to razy było tak że napisane co
    innego a w rzeczywistości inaczej
    pzdr
    GL

  • 7. Data: 2012-02-20 13:42:54
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 20 Lut, 06:31, Szymon <w...@w...pl> wrote:

> [...]
    > takowego warunku - moim zdaniem TOiP bardzo nieczytelne nawiasem mówiąc.
    > Cytowany tekst jest z www, więc stąd wątpliwości w jego interpretacji.

    Nie rozumiem co tu niejasnego - na stronie
    http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/rachun
    ki/ekstrakonto_plus.html
    stoi jak byk. 5 transakcji bezgotówkowych kartą zwalnia z opłaty za
    kartę, co praktykuję od kilku miesięcy

  • 8. Data: 2012-02-20 14:53:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Szymon" jhrmo1$50p$...@n...task.gda.pl...

    > miesięcznie". Czy to musi być wynagrodzenie czy też wystarczą wpływy 1000zł/mc?

    Może być równe 1000. **Chyba** mniej niż 1000 --> brak
    odsetek, ale opłaty nie ma. Nie muszą to być pobory,
    może być zwykły (Twój na przykład) przelew, ale nie
    wiem, czy musi być zewnętrzny.

    > Rozumiem, że aby mieć darmową kartę muszę dokonać 5 transakcji
    > bezgotówkowych. Czy z kontem wiążą się jeszcze jakieś opłaty?

    Mogą wiązać się -- jeśli Ci ktoś poleci to konto, może dostać
    50 wiśni, a w jakimś szczególnym wydaniu może to być 100 wiśni.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-02-20 16:45:27
    Od: Szymon <...@w...pl>

    W dniu 2012-02-20 14:42, eisenberg pisze:
> [...]
    ki/ekstrakonto_plus.html
    > stoi jak byk. 5 transakcji bezgotówkowych kartą zwalnia z opłaty za

    Akurat bardziej mi zależy na tym czy te 1000 wpływu musi być z
    wynagrodzenia. Co do karty nie mam wątpliwości. Gdyby to, co na www
    obowiązywało bank to CA jeszcze niedawno miał lokatę na 750 dni z
    kapitalizacją dzienną antybelkową, gdzie wiadomo, że po 1.04 w belkę by
    wpadła (bez gwarancji podwyższenia i bez naliczania takiego jak w Idea
    na przykład).

  • 10. Data: 2012-02-20 16:47:30
    Od: Szymon <...@w...pl>

> [...]
    > odsetek, ale opłaty nie ma. Nie muszą to być pobory,
    > może być zwykły (Twój na przykład) przelew, ale nie

    No to mamy problem, bo kolega wcześniej robił mi wykład z czytania ze
    zrozumieniem twierdząc, że musi być to wynagrodzenie. A zatem... kto ma
    rację?
    Dziś byłem w KB, ale mieli bardzo przyjazne godziny otwarcia placówki -
    od 9:00 do 16:00. Spóźniłem się kilka minut i niestety odbiłem od drzwi
    - już zamkniętych.

    > Mogą wiązać się -- jeśli Ci ktoś poleci to konto, może dostać
    > 50 wiśni, a w jakimś szczególnym wydaniu może to być 100 wiśni.

    To chyba nie "opłaty", a bonus od banku ;-)