  • 1. Data: 2002-12-03 12:37:14
    Temat: LGnet hasło akceptacji transakcji - proszę o pomoc :(
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    W zeszłym tygodniu zablokowałem konto LGnet wpisując trzykrotnie błędne
    hasło DOSTĘPU (logowania - pomyliłem z innym bankiem).

    Po rozmowach z konsultantami przyszła kartka zawierająca ID klienta (stare,
    niezmienione), nowe hasło dostępu oraz nowe hasło akceptacji transakcji.

    Po reaktywowaniu kanału telefonicznie zalogowałem się starym ID i tym hasłem
    z kartki, kazało zaraz zmienić hasło dostępu, zmieniłem.

    Dostęp działa OK.

    Natomiast nie działa ani stare ani nowe (to z kartki) hasło akceptacji
    transakcji :(

    Objawia się to tym, że jak definiuje testowy przelew, próbuję potwierdzić
    hasłem akceptacji transakcji pojawia się błąd: "wystąpił problem, złe
    hasło".

    OK, ide do Ustawien, hasla, probuje zmienic haslo akceptacji transakcji ze
    starego na zupelnie nowe własne albo z nowego z kartki na zupelnie nowe
    wlasne, i w obu przypadkach dostaje komunikat: "haslo nie zostalo zmienione,
    zle haslo lub nazwa uzytkownika (sic!)".

    Co teraz robić?

    Miał już tak ktoś i co zrobił?

    Pomóżcie proszę!

    --
    Robert

  • 2. Data: 2002-12-04 06:57:37
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asi8i1$rik$1@topaz.icpnet.pl, Robert wrote:
> [...]
    > na zupelnie nowe wlasne, i w obu przypadkach dostaje komunikat:
    > "haslo nie zostalo zmienione, zle haslo lub nazwa uzytkownika (sic!)".

    Przepraszam za obszerne zacytowanie, ale może się kiedyś komuś przyda
    początek i koniec.

    Od tego czasu jeszcze ze dwukrotnie próbowałem wykonać przelew lub zmienić
    hasło, zakładając na przemian, że 1) hasło akceptacji transakcji nie zostało
    zmienione; 2) hasło akceptacji transakcji jest takie jak na kartce. Bez
    powodzenia.

    Dziś rano o 7.40 się udało! System działał bardzo szybko (czyżby właśnie to
    miało decydujące znaczenie?!).

    Najpierw spróbowałem zmienić hasło akceptacji transakcji z tego z kartki na
    takie, jakie miałem przedtem, otrzymałem jak przedtem komunikat "haslo nie
    zostalo zmienione, zle haslo lub nazwa uzytkownika". Nastepnie spróbowałem
    zmienić hasło akceptacji transakcji z tego z kartki na jeszcze inne,
    dłuższe.
    I to się udało!!!
    Ale uwaga - żeby nie było tak prosto, to dokładnie taka sama zmiana w dniu
    wczorajszym się NIE udała z komunikatem jak wyżej.
    Następnie bez problemów zmieniłem przed chwilą ustawione hasło akceptacji
    transakcji (to dłuższe) na takie jakie miałem przedtem.

    Podsumowując:
    1. Po zablokowaniu kanału internetowego przysyłają nowe hasło początkowe do
    tego kanału oraz nowe hasło akceptacji transakcji.
    2. Wystąpiły problemy ze zmianą hasła akceptacji transakcji.
    3. Udało się zmienić to hasło w warunkach porannej szybkiej sieci przy
    zmianie na dotychczas nieużywane, skomplikowane hasło.

    W nadziei, że się kiedyś komuś przyda.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2002-12-05 09:26:54
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Robert" <s...@o...pl> wrote in message
    [...........]
    > W nadziei, że się kiedyś komuś przyda.
    [...........]

    a ja otrzymałem pocztą
    zadzwoniłem, odblokowałem, zalogowałem się, zmieniłem hasło

    bez żadnych problemów

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2002-12-05 09:50:12
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asn63t$osj$1@news.tpi.pl, plusz wrote:
> [...]
    > [...........]
    >
    > a ja otrzymałem pocztą
    > zadzwoniłem, odblokowałem, zalogowałem się, zmieniłem hasło

    Ja też to co opisujesz bez problemów.

    Kłopoty były z hasłem akceptacji transakcji - próbowałeś zlecić przelew?
    Jeśli Ci się udało, to z jakim hasłem akceptacji transakcji - tym z kartki,
    czy tym starym?

    --
    Robert

  • 5. Data: 2002-12-05 10:08:49
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

> [...]
    >
    > Kłopoty były z hasłem akceptacji transakcji - próbowałeś zlecić przelew?
    > Jeśli Ci się udało, to z jakim hasłem akceptacji transakcji - tym z

    [....]
    ja od razu też zmieniłem hasło akceptacji transakcji

    przed chwilą zrobiłem przelew korzystając z nowego hasła

    --
    pozdrawiam
    plusz