  • 11. Data: 2009-01-02 09:43:12
    Temat: Re: Joseph Goebbels i Edward Gierek przy Rudym to male miki
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    Użytkownik "x" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:gjkgij$rh8$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > skippy napisał(a):
    >> Trzeba jokoś przykryć obniżke podatków.
    >>

    > masz na mysli akcyze?

    Mam na myśli to, z czego sobie nie zdaje sprawy medialnie średniego zarobku
    ulica.
    Ulica widzi poważną obniżke.
    Więc to trzeba przykryc medialnie.

    Więc tłumacz że jedno zrobione ekspresowo jakoś znosi drugie, a nie ciesz
    sie ze ktos porównuje Tuska z hitlerowcem.
    Bo takich cytatów z hitlera i innego ptactwa polskiego, niż Tusk,
    analogiczych, to mage tu zapodać zaraz na peczki.

  • 12. Data: 2009-01-02 10:45:04
    Temat: Re: Głupi, głupszy,Dieter
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    Tobie juz nic nie pomoze, przestales samodzielnie myslec. Nie wspomne o
    Twoich prognozach, bo ich nie ma.

    Dieter, ja nie zamieszczam swoich prognoz bo nie znam się na analizie
    technicznej i cyklach więc nie będę zajmował się wróżbiarstwem.
    Kieruję się analizą fundamentalną i aktualnymi informacjami o poszczególnych
    spółkach oraz ich perspektywami.

    Na początku 2008r. odkryłem Sławomira Dębowskiego, analityka technicznego
    banku BPH z kilkunastoletnim stażem. Śledzę jego prognozy i wydają mi się one
    najbardziej profesjonalne i trafne. Nie oznacza to, że te prognozy są
    bezbłędne ale stopień dokładności i sprawdzalności jest począwszy od
    października 2007r. zadziwiająco wysoki.
    Przypomnę więc raz jeszcze jego prognozę z grudnia 2008r:
    "Koniec roku 2008r oraz pierwsze sesje stycznia 2009 powinny przynieść wzrosty
    ale później mniej więcej od 10-15 stycznia przetoczy się przez rynek fala
    spadkowa, która sprowadzi indeksy do październikowych dołków lub trochę niżej.
    Spadki powinny zakończyć się ok. połowy lutego 2009r.
    WIG nie powinien spaść poniżej 25 tys. pkt. Dopiero później po uklepaniu
    dołków dojdzie do rozpoczęcia b.silnego i dłuższego 40-50% odbicia, które
    jednak nie będzie początkiem nowej hossy.
    Bessa może się zakończyć dopiero po kolejnej fali spadkowej, co może nastąpić
    dopiero w 2010r".

    Zobaczymy czy ta prognoza się sprawdzi czy racja będzie po Twojej stronie i od
    6 stycznia będziemy przez dłuższy czas obserwować falę wzrostową.

    Sławek

  • 13. Data: 2009-01-02 10:54:37
    Od: "Dieter" <d...@W...gazeta.pl>

    Jest mi obojetne na podstawie czego prognozujesz. Jesli stworzysz prognoze
    kierujac sie analizą fundamentalną i aktualnymi informacjami o poszczególnych
    spółkach oraz ich perspektywami i prognoza bedzie trafiona, to Ci
    pogratuluje. Na razie jednak nie podajesz prognoz, a wytykasz mi moje.

    D.

  • 14. Data: 2009-01-02 11:19:22
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > spółkach oraz ich perspektywami i prognoza bedzie trafiona, to Ci
    > pogratuluje. Na razie jednak nie podajesz prognoz, a wytykasz mi moje.

    ciekawe czy jesteś politykiem a może kandydatem na premiera?

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.

  • 15. Data: 2009-01-02 16:13:32
    Od: k...@o...pl

    On 2 Sty, 11:45, " XXL" <d...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Na początku 2008r. odkryłem Sławomira Dębowskiego, analityka technicznego
    > banku BPH z kilkunastoletnim stażem.

    Wszystkie prognozy jakie tutaj czytałem, z wyjątkiem prognozy Pestera,
    wróżą wzrosty o najmniej przez pierwsze 2 tygodnie stycznia.
    ciekawe czy tak będzie....:)

  • 16. Data: 2009-01-02 19:57:45
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    Stalin
    "żył on w urojonym świecie spisków i posiadał wszelkie cechy paranoika, np.
    podejrzliwość, ksobność (odnoszenie wszystkich zdarzeń do siebie), manię
    wielkości, wrogość, oraz myślenie urojone"

    Słowa cytowane z bloga JKM
    "Obawiam się jednak, że Jarosław Kaczyński ma własność prywatną w niezbyt
    wielkim poważaniu - uważając, wzorem Stalina, że co to jest jakaś-tam
    "prywatna własność" wobec Potęgi Państwa."
    http://www.pardon.pl/artykul/74/korwin-mikke_kaczyns
    ki_jak_stalin

    "Mimo jego zapewnień, jak twierdzą wtajemniczeni, sytuacja w partii jest
    naprawdę niewesoła. Jeden z anonimowych polityków ugrupowania porównuje
    swojego prezesa do przywódcy Związku Radzieckiego."
    http://www.efakt.pl/politycy/artykul.asp?artykul=368
    49

  • 17. Data: 2009-01-02 21:51:52
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "skippy" <s...@t...mercury> napisał w wiadomości

    to nie jest zgodne z tym co poukładali sobie ci "myślący samodzielnie" to
    manipulacja wrogich niemieckich mediów, zacznij "myśleć samodzielnie". Te
    cytaty są NIE ważne.

    MSPANC ;)

    i najlepiej TV TRWAM włącz a nie niemieckie media!

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 18. Data: 2009-01-02 23:27:33
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    BTW, czemu nie skomentujesz pomostowek albo elektrowni atomowej w planach ?

  • 19. Data: 2009-01-02 23:47:05
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości
    > BTW, czemu nie skomentujesz pomostowek albo elektrowni atomowej w planach
    > ?

    Każdy komentuje to, co mu pasuje.
    To najzupełniej normalne.

  • 20. Data: 2009-01-03 08:49:38
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 03-01-2009 o 00:47:05 skippy <s...@t...mercury> napisał(a):

    > U?ytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Ka?dy komentuje to, co mu pasuje.
    > To najzupe?niej normalne.

    normalne o ile sie nie ocenia osob a działania. Osoby lepiej za
    całokształt.

Starsze wątki