  • 1. Data: 2008-12-31 23:35:15
    Temat: Joseph Goebbels i Edward Gierek przy Rudym to male miki
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    "Do tego, na tyle na ile to będzie możliwe, ochrona najsłabszych.
    Szczególnie myślę o najniżej uposażonych emerytach, bo gdyby zaczęło się
    dziać coś gorszego w światowej gospodarce, o tych najsłabszych trzeba będzie
    zadbać"

    "Jak dodał, w sytuacji w jakiej znalazł się świat "każdy odpowiedzialny rząd
    powinien z niezwykłą wrażliwością i wyczuleniem pamiętać o najsłabszych."

    "Przede wszystkim trzeba pamiętać o tych, którzy mogą być najbardziej
    bezbronni."

    "Chyba związkowcy zrozumieli, że w takich czasach trzeba dbać o firmy, czyli
    miejsca pracy, a nie ciągle żądać więcej."

    Zaznaczył też, że 2009 rok "będzie rokiem wdrażania drugiego etapu
    inwestycji infrastrukturalnych".
    Szef rządu zwrócił uwagę, że mijający rok został poświęcony na
    "przygotowanie przedpola, podpisywanie umów, głównie tych autostradowych".

    "I wydawało się niektórym, że to jest czas jałowy, bo nie było kilometrów,
    ale tony dokumentów. Ale one musiały powstać, żeby móc odblokować zastój w
    inwestycjach autostradowych."

    Wszystkiego najlepszego w nowym roku forumowicze!

    D.

  • 2. Data: 2009-01-01 00:21:54
    Od: "NY" <a...@o...eu>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Wszystkiego najlepszego w nowym roku forumowicze!
    >
    > D.

    I wzajemnie

    NY

  • 3. Data: 2009-01-01 09:35:18
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Dieter" napisał w wiadomości:

    > Wszystkiego najlepszego w nowym roku forumowicze!

    "Najlepszego" to pojęcie względne....bardziej życze spełnienia marzeń ;)

    > D.

    Pozdr.
    Bugatti

  • 4. Data: 2009-01-01 11:03:53
    Od: Robert <r...@r...pl>

    Bugatti pisze:

    > "Najlepszego" to pojęcie względne....bardziej życze spełnienia marzeń ;)

    i prognoz :)

    RM.

  • 5. Data: 2009-01-01 15:54:35
    Temat: Głupi, głupszy,Dieter
    Od: "Emil Skiba" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 6. Data: 2009-01-01 20:21:16
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    > Wszystkiego najlepszego w nowym roku forumowicze!

    nawzajem. Na nowy rok ustalmy, ze grupa o polityce jest gdzie indziej.

  • 7. Data: 2009-01-02 00:53:36
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    Trzeba jokoś przykryć obniżke podatków.

  • 8. Data: 2009-01-02 07:41:30
    Od: x <l...@p...fm>

    skippy napisał(a):
    > Trzeba jokoś przykryć obniżke podatków.

    masz na mysli akcyze?

  • 9. Data: 2009-01-02 09:12:42
    Temat: Re: Głupi, głupszy,Dieter
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Emil Skiba <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    Mój apel do autora wątku: zamiast wklejać wyrwane z kontekstu cytaty lepiej
    zaprzestań komentarzy na temat polityki i gospodarki o których nie masz
    większego pojęcia i zastanów się jak wytłumaczyć się ze swoich chybionych
    prognoz a zwłaszcza tej ostatniej o dołku 5 stycznia i następnie od 6 stycznia
    początku dużej fali wzrostowej.

    Więcej trafnych prognoz w 2009r.
    życzy Sławek

  • 10. Data: 2009-01-02 09:34:43
    Od: "Dieter" <d...@W...gazeta.pl>

    Tobie juz nic nie pomoze, przestales samodzielnie myslec. Nie wspomne o
    Twoich prognozach, bo ich nie ma.

    D.

Starsze wątki