  • 11. Data: 2004-06-24 09:10:34
    Temat: Re: Jezeli kredyt do nie w mBanku !!!
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    > Ja akurat mam już za sobą staranie o KK w Mbanku. Najpierw mi powiedzieli,
    > że 5000 to za duży limit (tak sobie wydumałem), potem zszedłem do 2000 i
    > też za dużo. Jak ustaliłem z ciekawości limit na 1000 to mi odpisali, że
    > też za dużo. To co, przyznają mi KK z limitem 200 złotych? :))))
    >
    > Średnie miesięczne wpływy na rachunek to ponad 2500 złotych
    >
    > Dziękuję, postoję. A co ciekawe kredyt odnawialny przyznali mi bez żadnego
    > problemu na poziomie 2000 zł.

    To przez ten kredyt odnawialny. Jak z niego zrezygnujesz, to zapewne
    bedziesz mial zdolnosc na KK.
    Tak to juz idiotycznie jest w tych bankach, ze nie wiedziec czemu, uznają,
    ze jak masz np. 2000 zl kredytu odnawialnego, to uznają, że Twoje miesieczne
    obciazenia, ktore normalnie wynosza X, tym razem wynosza X + 2000. Moim
    zdaniem to debilizm, ale tak jest. Jak staralem sie kiedys (3 lata temu) w
    BPH o hipoteczny i przyznalem sie do jednej KK o limicie chyba wlasnie
    2kPLN, to Pan konsultant oswiadczyl mi, ze to nie mozliwe, bo przeciez nie
    zarabiam 2kPLN netto, wiec jak moge wydawac za pomoca KK 2kPLN miesiecznie.
    I nic nie pomogly tlumaczenia, ze posiadanie jakiegos tam limitu na karcie,
    czy w kredycie odnawialnym, a jego pelne comiesieczne wykorzystanie to dwie
    rozne sprawy. A nie daj Bóg już przyznać się np. do spłaty kredytu
    studenckiego. To też przerabiałem, spłacałem chyba po jakieś 200 zł
    miesięcznie, mialem jeszcze do spłaty niecałe 3kPLN, a uwzgledniajac ten
    kredyt wogole nie mialem zdolnosci kredytowej, a bez jego uwzglednienia
    (tzn. jak sie do niego nie przyznalem) moglem wziac kredyt cos ponad 80 000
    zl.

    Podsumowując, chcesz miec KK, to idz do innego banku, zaprzecz, ze masz
    jakies kredyty odnawialne i zapewne bez problemu dostaniesz.

    Pozdr.
    MM

  • 12. Data: 2004-06-24 09:18:46
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    mmmaslov wrote:
    [...]

    > Podsumowując, chcesz miec KK, to idz do innego banku, zaprzecz, ze masz
    > jakies kredyty odnawialne i zapewne bez problemu dostaniesz.

    Tak,tak. Zwłaszcza jak ten inny bank sprawdza w BIK-u (hint. m*banki do
    BIK-u wysyłają wszystko)
    KJ

  • 13. Data: 2004-06-24 09:45:28
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    > Tak,tak. Zwłaszcza jak ten inny bank sprawdza w BIK-u (hint. m*banki do
    > BIK-u wysyłają wszystko)

    Zaraz, zaraz, czy to oznacza, ze jezeli ktos posiada KK w mBanku, uzytkuje
    poprawnie, splaca wszystko w terminach, itp, to mimo to mBank wysyla te
    informacje do BIK-u?
    Jezeli tak, to nie wiedzialem.
    MM

  • 14. Data: 2004-06-24 09:47:52
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > poprawnie, splaca wszystko w terminach, itp, to mimo to mBank wysyla te

    Pewnie, że tak. BIK jest Biurem Informacji KREDYTOWEJ. Więc o ile bank
    współpracuje z BIK, to są tam informacje o wszystkich Twoich kredytach.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2004-06-24 09:47:56
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    mmmaslov wrote:
    [...]

    > Zaraz, zaraz, czy to oznacza, ze jezeli ktos posiada KK w mBanku, uzytkuje
    > poprawnie, splaca wszystko w terminach, itp, to mimo to mBank wysyla te
    > informacje do BIK-u?

    Tak.

    > Jezeli tak, to nie wiedzialem.
    > MM

    KJ

  • 16. Data: 2004-06-24 09:48:13
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    > poprawnie, splaca wszystko w terminach, itp, to mimo to mBank wysyla te

    wyslanie informacji do BIKu nie ma nic wspolnego z terminowoscia splaty
    tam jest informacja, ze masz KK z XXXX limitem

    kursor

  • 17. Data: 2004-06-24 09:49:23
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > poprawnie, splaca wszystko w terminach, itp, to mimo to mBank wysyla te

    Mało tego.
    Miałem limit kredytowy w rachunku w BPH (nie wykorzystywany) i w BIK'u o tym
    wiedzieli.

    Jacek

  • 18. Data: 2004-06-24 12:17:22
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    > Pewnie, że tak. BIK jest Biurem Informacji KREDYTOWEJ. Więc o ile bank
    > współpracuje z BIK, to są tam informacje o wszystkich Twoich kredytach.

    Dzieki za informacje, w takim razie wiadomosc dla gospodarza watku:
    KK w mBanku zadną miarą nie dostaniesz :))) chyba, ze jak mowilem
    zrezygnujesz z kredytu odnawialnego.
    Pozdr.
    MM

  • 19. Data: 2004-06-24 13:26:00
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > obciazenia, ktore normalnie wynosza X, tym razem wynosza X + 2000. Moim

    A żeby było jeszcze śmieszniej to zdaniem banków
    KK z limitem, dajmy na to 2 000, obniża zdolność kredytową,
    karta Charge z limitem np. 20 000 nie wpływa na limit w żaden sposób,
    bo przy ocenie ZK nie jest w ogóle brana pod uwagę...

  • 20. Data: 2004-06-24 18:35:01
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    mmmaslov napisał(a):

    > To przez ten kredyt odnawialny. Jak z niego zrezygnujesz, to zapewne
    > bedziesz mial zdolnosc na KK.

    Zrezygnowałem z kredytu odnawialnego w połowie lutego :)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*