  • 11. Data: 2002-06-27 10:38:02
    Temat: Re: Jeszcze zdolności kredytowej :-(
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:afepje$6rh$...@n...tpi.pl...

    > Użytkownik "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    > [...]
    > Na cholerę. Ja nie chcę pożyczki.
    > Ja panuję nad pieniędzmi.
    > Ja chcę KK.

    Idź do innego banku... 8-) Ale podejrzewam, że w każdym przypadku:
    "Dla Banku bardzo ważna jest bieżąca możliwość spłaty zobowiązań przez
    Klienta, a nie przejęcie zabezpieczenia.". Taki produkt i już.
    Sugerowałem pożyczkę - karty potrzebujesz w jakimś celu, może
    da się go zrealizować innymi metodami?

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl

  • 12. Data: 2002-06-27 10:43:52
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    [..]

    > Sugerowałem pożyczkę - karty potrzebujesz w jakimś celu, może
    > da się go zrealizować innymi metodami?
    A znasz możliwość uzyskania w inny sposób nieoprocentowanej linii
    kredytowej ;-)

    KJ

  • 13. Data: 2002-06-27 10:52:39
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Eeee, coś kręcisz. ;-)
    > Wpisu do hipoteki nie trzeba robić od razu.

    Wlasnie w tym problem :(( Sady dzialaja zbyt wolno w Polsce i wplywa to
    bardzo negatywnie na bezpieczenstwo obrotu. Srednio wpis hipoteki zajmuje w
    wiekszych miastach od 1 roku do ... To zbyt dlugo :(( Malo tego w Wydzialach
    KW jest straszny burdel i czesto nie sposob ustalic, kto w danej chwili jest
    wlascicielem danej nieruchomosci i czy sa jakies obciazenia.
    W Niemczech specjalisci twierdza (hihihi :), ze termin_tygodniowy jest zbyt
    dlugi i nie daje to pewnosci obrotu !!!
    Dlatego wlasnie dla banku egzekucja z wynagrodzenia jest czasem szybsza,
    pewniejsza i zawsze tansza.

    BTW citek daje kk zabezpieczona lokata, lub trzeba miec inne zrodla dochodow
    (nie musi byc umowa o prace) byle przychodzily przelewem na konto.
    pzd

  • 14. Data: 2002-06-27 10:57:19
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > BTW citek daje kk zabezpieczona lokata

    oraz Millennium.

  • 15. Data: 2002-06-27 11:07:52
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 27 Jun 2002 12:00:02 +0200, w <afenhq$m8h$1@news.tpi.pl>, Kamil
    Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Wszystko bardzo pięknie tyle, ze jakoś nikomu nie przyszło do głowy w tym
    > banku, że jeśli ten delikwent był w stanie uzbierać na mieszkanie mimo
    > braku
    > papierka to chyba potrafi gospodarować pieniedzmi, co IMHO jest o niebo

    Niekoniecznie, mógł mieszkanie dostać w darowiźnie.
    Natomiast umowa o pracę jest stabilniejszym dochodu niż fuchy.

  • 16. Data: 2002-06-27 11:40:00
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Nie jest, ale bank ja woli i nawet jakby nie mial racji to jego wybor.

    No, ale właśnie to piętnujemy, bo imo to głupota wynikająca z braku... no właśnie -
    doświadczenia w wydawaniu kart kredytowych.
    Zresztą nie tylko dotyczy to każdego rodzaju kredytu i w każdym banku.
    Grzegorz

  • 17. Data: 2002-06-27 11:46:00
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jun 27, 2002 at 01:07:52PM +0200, Radosław Popławski wrote:

    > Niekoniecznie, mógł mieszkanie dostać w darowiźnie.
    > Natomiast umowa o pracę jest stabilniejszym dochodu niż fuchy.

    Zgadzam sie, lepszy dobry stoczniowiec na umowie o prace niz byle jaki
    student czy inny taki.

    --

    --w

  • 18. Data: 2002-06-27 13:14:14
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    27 Jun 2002 13:46:00 +0200, w
    <2...@d...pingwin.waw.pl>, w...@p...waw.pl
    (Wojtek Piecek) napisał(-a):

    > Zgadzam sie, lepszy dobry stoczniowiec na umowie o prace niz byle jaki
    > student czy inny taki.

    To, stoczniowcy to pewnie gros klientów banku, na pewno większość z
    nich ma karty kredytowe.

  • 19. Data: 2002-06-27 13:59:17
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > doświadczenia w wydawaniu kart kredytowych.
    > Zresztą nie tylko dotyczy to każdego rodzaju kredytu i w każdym banku.

    To nie glupota, to wynik wieloletnich prac sztabu ludzi odpowiedzialnych za
    oferte banku. To wynik analiz, wyliczen ryzyka, kosztow, oszacowan,
    biznesplanow etc.

    Pozdrawiam

    Baton

  • 20. Data: 2002-06-27 14:01:19
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > To, stoczniowcy to pewnie gros klientów banku, na pewno większość z
    > nich ma karty kredytowe.

    i obsluge rachunku via inet ;-)

    pozdrawiam

    Baton