  • Data: 2022-03-15 21:51:14
    Temat: Re: 'Jestes siedemnasty w kolejce...'
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Mar 2022 09:17:15 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    Działało i działa mi w każdym tel. na android - bez konieczności
    robienia czegokolwiek po stronie tel.

    >A tak w ogole, to nie wiem o co ten halas.
    >Przychodzi SMS, to przychodzi mi powiadomienie na ekran, i widze kod
    >przez pare sekund, a moge tez rozwinac powiadomienia i podejrzec
    >nie wychodzac z ekranu apki "telefon".
    Niektóry, zwłaszcza starszym, ludziom przychodzi trudniej szybkie
    odczytanie i zapamiętanie kodu albo przełączanie aplikacji.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl