    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jeśli nie mBank to co?
    Date: Tue, 12 Nov 2019 13:36:22 +0100

    dyskusyjnych:0854b67d-c76a-4659-888f-04886b42c49b@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 11 listopada 2019 20:15:53 UTC+1 użytkownik
    Krystek napisał:

    >O, rzeczywiście wprowadzili MKZ do zwolnienie z opłaty za debetówkę -
    >ale na to jest sposób, oczywiście bez gwarancji - zamień sobie
    >"eKonto standard" - czy jakie tam masz, byle nie "ekonto mobilne" -
    >na "eKonto osobiste" - debetówki będą darmowe przy 1 transakcji
    >miesięcznie.

    A innych wad to "osobiste" nie ma ?

    >Druga sprawa to żaden problem zamówić sobie w mBąku debetówkę MC w
    >miejsce debetówki visa - a nawet można mieć dwie na raz (a nawet 3 -
    >w ostatnich dwóch latach w okolicach finału WOŚP dostępna była
    >również "mc limitowana" - a w to lato było nawet specjalna na
    >przystanek woodstock).

    Ale MC ma mniejsze oplaty ?

    >inteligo - konto darmowe, debetówka visa lub mc darmowa przy
    >płatności 100zł/mc, bankomaty nie pamiętam.

    Darmowe bankomaty PKOBP i Santandera (tu sie upewnic). A to akurat w
    Polsce bardzo duzo.

    >idei czy getoutu nie polecam nawet wrogom, choć mają swoje zalety,
    >ale mają raczej funkcję serka w pułapce na myszy ;P

    getin mnie ostatnio ciut wk*, ale tak ogolnie to chyba dziala ?
    Z ryzykiem czekania tydzien na wyplate z BFG ... lub uslyszenia, ze
    dla wszystkich nie starczy :-)

    J.