  • 1. Data: 2006-06-18 06:51:56
    Temat: Jakii fundusz inwestycyjny nabyc?
    Od: "juka" <j...@v...pl>

    Mam troche kasy i chce ja wpłacic do jakiegos funduszu ,myślałam o Arce
    Akcji Fio .Dodam że czas inwestowania to góra jeden rok ,czy jest sens
    inwestować?

  • 2. Data: 2006-06-18 07:21:09
    Temat: Re: Jakii fundusz inwestycyjny nabyc?
    Od: "SoReN" <s...@g...mielonce.nie.pl!>

    juka:
    > Mam troche kasy i chce ja wpłacic do jakiegos funduszu ,myślałam o
    > Arce Akcji Fio .Dodam że czas inwestowania to góra jeden rok ,czy
    > jest sens inwestować?

    Nie.
    Moim zdaniem teraz można wejść w fundusz obligacji amerykańskich.

    --
    SoReN soren [at] gazeta . pl
    Kiedyś spotykało się dziewczyny co potrafiły gotować, jak ich matki,

  • 3. Data: 2006-06-18 09:04:56
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "juka" wrote

    > Mam troche kasy i chce ja wpłacic do jakiegos funduszu ,myślałam o Arce
    > Akcji Fio .Dodam że czas inwestowania to góra jeden rok ,czy jest sens
    > inwestować?

    Rok czasu to zdecydowanie za krótko na fundusze akcji, chyba że będzie hossa
    no ale to mamy juz za sobą
    przy tym okresie pewny zysk to obligacyjne lub pieniężne i to przy
    dywersyfikacji

    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 4. Data: 2006-06-18 14:59:19
    Od: "swiatowid" <cyfrowyja.nospam@na_serwerze.gazeta.pl>

    > Nie.
    > Moim zdaniem teraz można wejść w fundusz obligacji amerykańskich.

    a moim zdaniem za wcześnie. Dlaczego niby teraz ?

  • 5. Data: 2006-06-18 19:03:14
    Od: "SoReN" <s...@g...mielonce.nie.pl!>

    swiatowid:
    > a moim zdaniem za wcześnie. Dlaczego niby teraz ?

    a na co czekać? kiedy w takim razie?

  • 6. Data: 2006-06-18 19:50:40
    Od: <j...@v...pl>

    Jesli w fundusz obligacji amerykanskich to w jakim funduszu.Raz juz miałam w
    Pionierze i zyski były marne ,trzymałam pieniądze 2 lata.