  • 1. Data: 2006-06-17 20:38:56
    Temat: Obniżenie marży w Millenium
    Od: "loginy" <p...@i...pl>

    Witam grupowiczów,

    Na ile mogę liczyć, starając się na obniżenie marży przy kredycie
    hipotecznym w Millenium?

    Rok temu kupiłem mieszkanie za 150 000, wkładu własnego miałem
    połowę, dostałem 1,6 marży banku. Teraz chciałbym wysłać wniosek
    o zmniejszenie oprocentowania. Ile mogę uzyskać przy tych warunkach?
    W Fortisie mam drugi kredyt i tam mam 1% marży. Ile czeka się na
    rozpatrzenie wniosku i czy w ogóle warto zaczynać czy zastanowić
    się od razu nad zmianą banku?

    Jest gdzieś dostępny jakiś wzór wniosku?

    Z góry dziękuję za podpowiedzi.

  • 2. Data: 2006-06-17 21:03:58
    Temat: Re: Obniżenie marży w Millenium
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Ile czeka się na
    > rozpatrzenie wniosku i czy w ogóle warto zaczynać czy zastanowić
    > się od razu nad zmianą banku?

    Poczekasz ok. miesiąca pewnie, jeśli nie dłużej. A obniżka i tak będzie
    niewielka. Rozumiem, że masz kredyt we frankach? Teraz jest 1,20/1,40
    (akurat na 50 ltv jest granica), więc może te 1,40 jest w miarę realne.
    Zawsze to coś.
    Ale w nowym banku dostaniesz pewnie lepsze warunki.
    Z doświadczenia: przy 90% ltv ten bank zjechał z marży 2,25 na 1,95 (przy
    marży dla nowych klientów maks. 1,50). Plus opłata za aneks (100 zł.). Czyli
    średnio.

    A wzór pisma? Bez znaczenia, np. w związku z sytuacją na rynku, bla bla bla,
    uprzejmie proszę o zmianę marży z... na... itd.
    Mogą być akcenty emocjonalne, czasem pomagają :)

  • 3. Data: 2006-06-18 18:55:55
    Od: "loginy" <p...@i...pl>

> [...]
    > marży dla nowych klientów maks. 1,50). Plus opłata za aneks (100 zł.). Czyli

    Więc pewnie na 1% marży tak jak w Fortis Bank nie ma co liczyć....