  • Data: 2002-10-21 06:11:32
    Temat: Re: Jakiego systemu używamy korzystając z mBanku?
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS wrote:

    > w pracy mam jednoczesnie linuxa i windows - chetniej bym uzywal tego
    > pierwszego
    > ale nn 4.7 czasami sie zawiesza i dlatego lacze sie do mbanku z windowsa

    Hmm... A która wersja? Bo mi się 4.78 jeszcze ani razu na mBanku nie
    zawiesił. Natomiast bywały konflikty jednego z pluginów Netscape (flash
    ?) z programami dobierającymi się do karty dźwiękowej (konkretnie
    /dev/dsp) - trzeba albo te programy poubijać, albo poustawiać na jakieś
    /dev/dsp1, jeśli jest, a ponoć najlepiej (sam się tak jeszcze nie
    bawiłem) to pokonfigurować sound daemony (powiadają ludzie, że czasem ze
    dwa naraz, jeśli się używa programów pisanych według niekompatybilnych
    koncepcji).

    --
    Pozdrówka,
    Artur