  • 1. Data: 2003-10-20 08:16:34
    Temat: Jakie oprocentowanie kredytu w eurobanku?
    Od: "Paweł" <p...@o...pl>

    Witam grupowiczów,
    czy ktoś wie jakie jest oprocntowanie pożyczki w eurobanku bo na stronie
    (straszna jest - oczy mi wyleciały) ani słowa o wysokości oprocentowania i
    prowizji.
    Paweł

  • 2. Data: 2003-10-20 08:35:58
    Temat: Re: Jakie oprocentowanie kredytu w eurobanku?
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (straszna jest - oczy mi wyleciały) ani słowa o wysokości oprocentowania i

    z tego co wiem to od 12% do 18,5%, ale nie znam szczegółów, podobno im
    wyższa kwota tym wyższe oprocentowanie

    pozdr
    Karolina

  • 3. Data: 2003-10-20 08:43:21
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Karolcia wrote:
    > z tego co wiem to od 12% do 18,5%, ale nie znam szczegółów, podobno im
    > wyższa kwota tym wyższe oprocentowanie

    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_03101
    6/pieniadze_a_4.html
    Wyrzucilem ulotki, ale RRSO wychodzila cos 30,6% (taniej niz u konkurencji)

  • 4. Data: 2003-10-20 09:14:49
    Od: f...@y...cum (Piotr)

    On Mon, 20 Oct 2003 10:43:21 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Wyrzucilem ulotki, ale RRSO wychodzila cos 30,6% (taniej niz u konkurencji)

    Dla kwoty 8000 pln 30,06%

    --
    Piotr

  • 5. Data: 2003-10-20 09:23:06
    Od: "Paweł" <p...@o...pl>

    > Dla kwoty 8000 pln 30,06%
    >
    > Piotr

    A może wiesz ile od kwoty 15000 pln ?
    Paweł

  • 6. Data: 2003-10-20 09:28:51
    Od: f...@y...cum (Piotr)

    On Mon, 20 Oct 2003 11:23:06 +0200, "Paweł" <p...@o...pl> wrote:

    >A może wiesz ile od kwoty 15000 pln ?

    Nie wiem - znajoma jest w podbramkowej sytuacji i sama poszukuje
    czegos takiego na 15-20k pln, do szybkiego zalatwienia - rozmowa na
    infolinii Eurobanku skonczyla sie tym ze pan nie potrafil jej nic
    powiedziec o jej zdolnosci kredytowej na podstawie dochodow,
    informacji ze nie ma zadnych innych zobowiazan etc.
    Odeslal do 'placowki' gdzie "kolezanka sprawdzi dokladnie na podstawie
    dokumentow i zadawanych pytan"
    Mysle ze i tak musisz liczyc ze % oscyluje wokol 30

    --
    Piotr