  • 1. Data: 2002-01-21 17:22:39
    Temat: Jakie konto dla nieletniego ? ;)
    Od: Rain <r...@w...pl>

    Witam

    W jakim banku radzicie mi zalozyc konto, jako osoba ktorej zostalo 3
    miechy do 18 lat i chce miec darmowe(albo jak najtansze) przelewy i
    bankomaty w miare tanie - Euronet odpada w Krosnie :((

    I zeby koszt prowadzenia, prowizji itp. wychodzil jak najmniejszy.
    Dodam jeszcze, ze poczekac 3 miesiace - odpada, najwyzej jakis podpis
    rodzica albo cos w tym stylu ;)

    pozdr.

    Rain (r...@s...pl)
    / Powered by Ericsson R320s /
    > No M$ E-mail Products: TheBat & Forte Agent <

    begin uninstall_MS_Windows.bat

  • 2. Data: 2002-01-21 17:27:36
    Temat: Re: Jakie konto dla nieletniego ? ;)
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rain" <r...@w...pl> napisał w
    wiadomości

    A ten załącznik to tak ... żeby było
    wesoło...ostatnie dni przed pełnoletnością ? :-)))
    Niektórzy na tej grupie dostaną palpitacji serca
    :-)

    Sark

    p.s. szkoda ze nie masz euronetu, mogłeś byc Izzy

  • 3. Data: 2002-01-21 18:09:47
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Hmmm - moze pomysl nad Fortisem?? :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 4. Data: 2002-01-21 18:49:57
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A ten załącznik to tak ... żeby było
    > wesoło...ostatnie dni przed pełnoletnością ? :-)))
    > Niektórzy na tej grupie dostaną palpitacji serca
    > :-)

    :-DDDDD

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 5. Data: 2002-01-22 00:54:39
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> writes:

    > A ten załącznik to tak ... żeby było
    > wesoło...ostatnie dni przed pełnoletnością ? :-)))
    > Niektórzy na tej grupie dostaną palpitacji serca
    > :-)

    Zalacznik? Nie widzialem zadnego.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 6. Data: 2002-01-22 07:09:16
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa"
    <k...@d...pm.waw.pl> napisał w wiadomości

    > Zalacznik? Nie widzialem zadnego.

    Jest, jest ale nie każdemu jest dane go zobaczyć
    :-)) a właściwie to nie załącznik tylko ... taki
    zapis który przez OE M$ jest interpretowany i
    pokazywany jako załącznik, w tym przypadku
    "Uninstall MS Windows.bat"

    Sark

    p.s. a ty pewnie używasz linuksa lub netszkapy ?

  • 7. Data: 2002-01-22 09:43:43
    Od: <r...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > I zeby koszt prowadzenia, prowizji itp. wychodzil jak najmniejszy.
    > Dodam jeszcze, ze poczekac 3 miesiace - odpada, najwyzej jakis podpis

    Moze by ktos odpowiedzial, bo to dla mnie wazne :) a nie tylko nt. mojej
    ostatniej linijki w sygnaturce ;)

    pozdr.

    Rain                          (r...@s...pl)
           / Powered by Ericsson R320s /
    > No M$ E-mail Products: TheBat & Forte Agent <
    ps. nie odpowiadac na poczta.onet.pl bo to konto tylko dla pozoru :)

  • 8. Data: 2002-01-22 10:48:42
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    r...@p...onet.pl wrote:

    > Moze by ktos odpowiedzial, bo to dla mnie wazne :) a nie tylko nt. mojej
    > ostatniej linijki w sygnaturce ;)

    Zobacz
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni2s1.xml?/sid=32/
    lang=PL/908374-350770-21356

    Konto - 0,50/msc
    Teleserwis - 1,0/msc
    Przelewy przez teleserwis 0,60/szt.

    pzdr

    Tomek

  • 9. Data: 2002-01-22 11:59:02
    Od: <r...@p...onet.pl>

    JUZ ZALOZYLEM :))

    W mBanku IzzyKonto :)

    dziex wszystkim za pomoc

    Rain.
    r...@s...pl

    (nie odp. na poczta.onet.pl ;))

  • 10. Data: 2002-01-22 13:26:55
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > JUZ ZALOZYLEM :))
    > W mBanku IzzyKonto :)

    No to faktycznie dokładnie pasuje do Twoich wymagań...
    Grunt, to zdecydowanie. ;-)

    --
    Konrad J. Brywczyński
    Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.