  • 1. Data: 2004-05-12 17:23:58
    Temat: Jakie konto daje ubezpieczenie NNW
    Od: "Fazi" <f...@p...onet.pl>

    Witam!
    Wyjezdzam za granice (unia europejska) i zastanawiam sie nad zalozeniem
    konta, ktore dawaloby mi ubezpieczenie od Nastepstw Nieszczesliwych Wypadkow
    (NNW).
    Jaka jest oferta w tej kwesti, generalnie wyjazd bedzie na dluzszy okres
    wiec jakies ubezpieczenie bedzie mi potrzebne...

    pozdrawiam
    PM

  • 2. Data: 2004-05-12 17:38:44
    Temat: Re: Jakie konto daje ubezpieczenie NNW
    Od: "bob" <b...@o...pl>

    np ROR w BOŚiu, min. wpływy 2.000 zł na m-c,
    a nie lepiej wykupić odrębną polisę od NNW?

  • 3. Data: 2004-05-12 18:03:06
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    bob wrote:
    > np ROR w BOŚiu, min. wpływy 2.000 zł na m-c,
    > a nie lepiej wykupić odrębną polisę od NNW?

    wyrób sobie kartę American Express
    *** blad ***

  • 4. Data: 2004-05-12 18:49:43
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał:

    > wyrób sobie kartę American Express
    > *** blad ***

    Strasznie drogo! Srebrne karty w BPH daja zblizone
    ubezpieczenia za polowe ceny.

    Pozdrowienia,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 5. Data: 2004-05-12 19:28:37
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    KK Raiffeisen Bank - KL na 50 000 PLN dla trzech osób (podana kwota dla
    każdej osoby)

  • 6. Data: 2004-05-12 21:22:12
    Od: "Maarcel [Lodz]" <a...@...stopce>

    Pakiet Pomocny w cenie Eurokonta Plus - Bank Pekao SA

    Marcin "Maarcel" Antczak
    m a n t c z a k (malpa) o p . p l

  • 7. Data: 2004-05-13 08:19:39
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Maarcel [Lodz]" <a...@...stopce> wrote in

    > Pakiet Pomocny w cenie Eurokonta Plus - Bank Pekao SA

    Nie tyle pakiet pomocny co po prostu dod. ubezpiecznie NNW Alianz dla
    posiadaczy Eurokont Plus i VIP. W sumie fajnie, choc teraz NNW mam do
    likwidowanego Eurokonta WWW kosztujacego polowe tego co Plus.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    - http://www.skrzypinski.com/
    - remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail

  • 8. Data: 2004-05-13 08:21:24
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Maarcel [Lodz]" <a...@...stopce> wrote in

    > Pakiet Pomocny w cenie Eurokonta Plus - Bank Pekao SA

    Nie tyle pakiet pomocny co po prostu dod. ubezpiecznie NNW Alianz dla
    posiadaczy Eurokont Plus i VIP. W sumie fajnie, choc teraz ubezpieczenie

  • 9. Data: 2004-05-15 06:59:23
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Fazi" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wyjezdzam za granice (unia europejska) i zastanawiam sie nad zalozeniem
    > konta, ktore dawaloby mi ubezpieczenie od Nastepstw Nieszczesliwych

    Prezgladni oferte ING - IMHO maja niezla oferte ubezpiczen do kont.
    Spokojnie uda sie cos dobrac do Twoich potrzeb.

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2004-05-15 18:43:56
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl> napisał:
    > KK Raiffeisen Bank - KL na 50 000 PLN dla trzech osób (podana kwota dla
    > każdej osoby)

    Tez prawda, bol z karta Raiffi'ego, i wieloma innymi, jest taki,
    ze aby skorzystac z ubezpieczenia trzeba za podroz zaplacic
    dana karta. Natomist w przypadku KK BPH jest sie ubezpieczonym
    niezaleznie od sposobu finansowania wycieczki.

    Pozdrowienia,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de