  • Data: 2003-07-24 16:20:45
    Temat: Re: Jakie e-konto do opłat?
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil Ratajczyk" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bfn6ck$3s0$1@inews.gazeta.pl...

    > Dzieki za szybki odzew :)
    > Proponowane przez Ciebie rozwiazanie niestety raczej nie spelnia moich
    > oczekiwan, poniewaz szukam karty z wysokim (>10kzl) limitem na transakcje
    > bezgotowkowe (taki limit dla KK wymagalby sporych, regularnych wplywow, a
    tak
    > po prostu w razie potrzeby wplacam okreslona kwote na rachunek i z glowy),

    Ale ja nie piszę o karcie KREDYTOWEJ Multibanku, tylko o karcie DEBETOWEJ
    Visa Classic do multikonta. Tej za 30 zł.
    Masz saldo 10.000 zł, to masz limit 10.000 zł.
    Po to ją wziąłem, a nie brałem kredytowej.

    > jednoczesnie bez koniecznosci regularnych wplywow i z funkcjonalnosca KK.

    No, coś do do Multi musi wpływać ;-). Ale jeden przelew na kwartał mogę
    wytrzymać.

    > Debetowa VG w wydaniu mBanku teoretycznie (jezeli rzeczywiscie dziala tak,
    > jak podaja na www) oczekiwania te spelnia.

    Miałem w zeszłym roku. Owszem, działa, ale droga była

    Bogdan B.