  • 1. Data: 2004-11-08 12:02:28
    Temat: Jaki rachunek
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    Witam

    Moze ktos polecic jakis rachunek bankowy dla dzialalnosci gospodarczej?
    Chodzi o napisanie w 3 zdaniach, ktory jest najlepszy i dlaczego.

    Jarek

  • 2. Data: 2004-11-08 12:12:37
    Temat: Re: Jaki rachunek
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jarek aka Dzarko <p...@p...com> wrote:
    > Moze ktos polecic jakis rachunek bankowy dla dzialalnosci
    > gospodarczej? Chodzi o napisanie w 3 zdaniach, ktory jest najlepszy i
    > dlaczego.

    Najlepszy pod jakim wzgledem?
    Ceny, zakresu uslug, dostepnosci, obslugi?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 3. Data: 2004-11-08 12:28:36
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    > Najlepszy pod jakim wzgledem?
    > Ceny, zakresu uslug, dostepnosci, obslugi?

    No wlasnie chodzi mi o to, aby poznac kilka mozliwosci i co maja one do
    zaoferowania najlepszego. Kazda z tych rzeczy sie liczy.

  • 4. Data: 2004-11-08 12:31:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jarek aka Dzarko <p...@p...com> wrote:
    > No wlasnie chodzi mi o to, aby poznac kilka mozliwosci i co maja one
    > do zaoferowania najlepszego. Kazda z tych rzeczy sie liczy.

    Wiesz, zadna podpowiedz.
    W takim razie szukaj pomiedzy wymienionymi rachunkami:
    mBank, VW Bank direct, Inteligo, MultiBank, Nordea Bank Polska
    a potem w Kredyt Bank. DB PBC, PKO BP, BZ WBK
    pozniej cala reszta.

  • 5. Data: 2004-11-08 12:42:26
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-11-08, Jarek aka Dzarko <p...@p...com> wrote:
    > Witam
    >
    > Moze ktos polecic jakis rachunek bankowy dla dzialalnosci gospodarczej?
    > Chodzi o napisanie w 3 zdaniach, ktory jest najlepszy i dlaczego.
    Przeszedłem przez 4 banki: VwBank,BPH,Inteligo,MultiBank.
    Jak narie MultiBank + BPH - najlepiej się zachowują.
    W wielkim skrócie:
    VWBD:
    wady:
    - brak karty do rachunku,
    - kiepski system WWW
    zalety:
    - koszty prowadzenia

    BPH:
    zalety:
    - bardzo dobry system WWW (po przyzwyczajeniu)
    - kredyt obrotowy od ręki nawet dla nowych firm
    - niedroga karta Maestro
    minusy:
    - 2 PLN za przelew z WWW :(
    - dziwny system naliczania opłat (za przelewy,za rachunek - wszystko zbiorczo
    pod koniec miesiąca )
    - relatywnie częste desynchronizacje tego co pokazuje WWW z tym co pokazuje
    bankomat

    Inteligo
    zalety:
    - niedrogie prowadzenia
    - wygodna integracja z prywatnymi kontami
    - bezprowizyjne wpłaty i wypłaty gotówkowe..
    wady:
    - pierońsko drogie przelewy jak na bank internetowy
    (szczególnie do ZUS)

    MultiBank - na razie za mało doświadczeń - ogólnie bardzo pozytywne doświadczenia

    P.S Wszystko _SUBIEKTYWNE_ :)
    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 6. Data: 2004-11-08 12:44:57
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Jurczuk <m...@t...pl> wrote:
    > VWBD:
    > wady:
    > - brak karty do rachunku,

    Poprawka JUZ JEST!!!! :)

    > - kiepski system WWW

    Da sie przezyc.

  • 7. Data: 2004-11-08 12:57:19
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    > P.S Wszystko _SUBIEKTYWNE_ :)

    No i wlasnie o takie subiektywne odczucia wraz z uzasadnieniami mi chodzilo.
    Jak czuje sie klient. Co go martwi w danym banku? Co go cieszy. Milo mi, ze
    ktos chce sie podzielic zebranymi doswiadczeniami z takiego rozpoznania.
    Dzieki.

  • 8. Data: 2004-11-08 13:00:05
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-11-08, Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > Poprawka JUZ JEST!!!! :)

    za 50 PLN - dziękuję bardzo ..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 9. Data: 2004-11-08 13:13:08
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Jurczuk <m...@t...pl> wrote:
    > za 50 PLN - dziękuję bardzo ..

    w mBanku karta kosztuje 42 zlote rocznie, wiec co za roznica?

  • 10. Data: 2004-11-08 13:16:16
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-11-08, Marcin Jurczuk <m...@t...pl> wrote:

    > Przeszedłem przez 4 banki: VwBank,BPH,Inteligo,MultiBank.
    > Jak narie MultiBank + BPH - najlepiej się zachowują.
> [...]
    Jeszcze jedna wada - oczywiscie subiektywna - :
    Mam zasadnicze wymaganie - konta prywatne chcę widzieć razem z firmowym,
    po _JEDNYM_ zalogowaniu a w VW chodzenie z dwoma tokenami na szyi to jednak
    lekko irytujące ..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE