  • 1. Data: 2008-02-10 11:55:11
    Temat: Jaki numer rachunku (przelew zagraniczny)
    Od: Marcin Szczygielski <m...@f...wytnij.poczta.onet.pl>

    Witam,
    mam do wykonania przelew zagraniczny do USA.
    Konto mam w banku.
    Mam podać numer rachunku odbiorcy.
    Ze strony odbiorcy dostałem takie dane.

    ROUTING NUMBER: 121000300
    ACCOUNT NUMBER: 0586706800
    S.W.I.F.T. CODE: BOFAUS6S

    Jak z tego poskładać numer ?
    Z góry dziękuję za odp.

    --
    marcin

  • 2. Data: 2008-02-10 12:54:44
    Temat: Re: Jaki numer rachunku (przelew zagraniczny)
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Szczygielski" <m...@f...wytnij.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:fomol0$ejl$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    > mam do wykonania przelew zagraniczny do USA.
    > Konto mam w banku.
    > Mam podać numer rachunku odbiorcy.
    > Ze strony odbiorcy dostałem takie dane.
    >
    > ROUTING NUMBER: 121000300
    > ACCOUNT NUMBER: 0586706800
    > S.W.I.F.T. CODE: BOFAUS6S
    >
    > Jak z tego poskładać numer ?
    > Z góry dziękuję za odp.
    >
    > --
    > marcin

    swift + routing num + account num

  • 3. Data: 2008-02-10 13:34:29
    Od: Marcin Szczygielski <m...@f...wytnij.poczta.onet.pl>

    Artur O. pisze:

    > swift + routing num + account num

    Dziękuję serdecznie.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2008-02-10 15:20:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marcin Szczygielski wrote:
    > Witam,
    > mam do wykonania przelew zagraniczny do USA.
    > Konto mam w banku.
    > Mam podać numer rachunku odbiorcy.
    > Ze strony odbiorcy dostałem takie dane.
    >
    > ROUTING NUMBER: 121000300
    > ACCOUNT NUMBER: 0586706800
    > S.W.I.F.T. CODE: BOFAUS6S
    >
    > Jak z tego poskładać numer ?
    > Z góry dziękuję za odp.

    A co chcesz składać?
    Numery w USA mają dwie części i nic sie nie składa

  • 5. Data: 2008-02-10 15:51:04
    Od: Marcin Szczygielski <m...@f...wytnij.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > A co chcesz składać?
    > Numery w USA mają dwie części i nic sie nie składa
    W mbanku podczas dokonywania przelewu zagranicznego jest pole które
    nazywa się numer rachunku i tyle.
    Ze strony amerykanskiej dostałem to co wyżej.
    Moje pytanie było :
    Jak powiązać te trzy informacje aby wklepać je do jednego pola ?
    Odpowiedź dostałem już w innym poście.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2008-02-10 17:02:36
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:fon6f9$ll5$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Moje pytanie było :
    > Jak powiązać te trzy informacje aby wklepać je do jednego pola ?

    BTW odpowiedz IMO nieprawidłową bo SWIFT nigdy do numeru rachunku nie
    wchodzi...
    Sławek

  • 7. Data: 2008-02-10 18:34:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marcin Szczygielski wrote:

> [...]
    > Moje pytanie było :
    > Jak powiązać te trzy informacje aby wklepać je do jednego pola ?

    1. a w mbanku da się zrobić przelew za granicę?
    2. Zadzwon na infolinię.

  • 8. Data: 2008-02-10 18:53:42
    Od: "emn" <e...@w...com>

> [...]
    w wiadomości news:fomol0$ejl$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    > mam do wykonania przelew zagraniczny do USA.

    Numeru się nie składa.

    Zadzwoń do banku i zapytaj gdzie wpisywać dane do przelewu, a więc dla USA
    to będzie nr konta (account number), ABA (routing number) i kod SWIFT -
    widzę że to Bank of America ;) Ponieważ w USA nie używają systemu IBAN, więc
    musisz się dowiedzieć w banku z którego robisz przelew co i jak wpisywać
    żeby przelew został przetworzony.

    pozdrawiam
    emn

  • 9. Data: 2008-02-10 19:33:47
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > 1. a w mbanku da się zrobić przelew za granicę?

    Przespałeś ostatnie lata, tak od listopada`2006?;-)))

  • 10. Data: 2008-02-10 20:05:09
    Od: Marcin Szczygielski <m...@f...wytnij.poczta.onet.pl>

    emn pisze:

> [...]
    > systemu IBAN, więc musisz się dowiedzieć w banku z którego robisz
    > przelew co i jak wpisywać żeby przelew został przetworzony.

    Pewne dane zostały zmienione,ale masz rację do bank of america.

    Dziękuję Ci serdecznie za pomoc.

    --
    marcin