  • 1. Data: 2008-02-09 13:26:02
    Temat: Re: Problemy z zalozeniem konta w Polbanku
    Od: "max" <b...@a...pl>

    zanim sie udasz do odzialu trzeba zadzwonic czy dziala system
    czy sa w stanie wyrobic karte itd itd
    zreszta nie tylko w polbanku trafilem na
    takie kwiatki

  • 2. Data: 2008-02-09 13:54:23
    Od: "AS" <....@p...onet.pl>

    > zanim sie udasz do odzialu trzeba zadzwonic czy dziala system
    > czy sa w stanie wyrobic karte itd itd

    O tym niestety na swojej stronie nie piszą.
    Ja niestety nie mogę wyjść z pracy przed 16-stą kiedy system jeszcze działa,
    a w sobotę bank nie pracuje. I błędne koło się zamyka.
    A.S.

  • 3. Data: 2008-02-09 14:04:05
    Od: "max" <b...@a...pl>

    > O tym niestety na swojej stronie nie piszą.
    > Ja niestety nie mogę wyjść z pracy przed 16-stą kiedy system jeszcze
    > działa, a w sobotę bank nie pracuje. I błędne koło się zamyka.

    bylem w kilku odzialach i rozne kwiatki byly w roznych godzinach
    jak mam isc do jakiegos banku cos zalatwic to zawsze dzwonie
    co tam u nich slychac :)