  • 1. Data: 2008-02-09 13:56:32
    Temat: zagubiona wplata
    Od: "max" <b...@a...pl>

    Witam mam taki problem wzialem sobie pare tys kredytu gotowkowego w PKO BP
    i kolejna rate zaplacilem w odziale PKO BP ale w innej miejscowosci
    niz mieszkam/bralem kredyt
    Rate zaplacilem tydzien przed terminem mam potwierdzenie wplaty i...
    mija parenascie dni dostaje monit platny z banku ze nie zaplacilem ze
    odsetki karne itd
    dzwonie mowia ze nie dostali kasy mija kolejne pare dni dostaje nowa
    rozpiske rat itd itd
    Reklamacje zlozylem w placowce gdzie robilem wplate a w odziale gdzie bralem
    kredyt
    sami nie wiedza co z tym zrobic
    jak podejsc do tej sprawy splacac sobie raty po staremu ?
    podac ich do sadu czy czekac az oni to zrobia ?
    kto zaplaci za odsetki monity itd?
    gdybym wplacal w innym banku itd niz PKO BP to jeszcze moge zrozumiec
    ze to ja sie powinienem interesowac sprawa ale jezeli robie to w tym sammym
    banku
    to juz chyba ich problem zeby sprawdzic gdzie sa pieniadze

  • 2. Data: 2008-02-09 16:28:32
    Temat: Re: zagubiona wplata
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    max wrote:
> [...]
    > banku
    > to juz chyba ich problem zeby sprawdzic gdzie sa pieniadze

    odpisać pisemnie na monit wysyłając ksero potwierdzenia wpłaty i spłacać
    dalej po staremu.

  • 3. Data: 2008-02-09 16:35:19
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 9 Feb 2008 14:56:32 +0100, "max" <b...@a...pl> wrote:

    >jak podejsc do tej sprawy splacac sobie raty po staremu ?

    tak

    >podac ich do sadu czy czekac az oni to zrobia ?

    lepiej nie czekać, bo nasr*.* w BIK i będziesz miał stres z
    odkręcaniem. Szybko do arbitra, a potem do sądu.

    >kto zaplaci za odsetki monity itd?

    oni, ale na pewno nie z własnej inicjatywy

    >ze to ja sie powinienem interesowac sprawa ale jezeli robie to w tym sammym
    >banku

    zgadzam się całkowicie
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2008-02-09 17:05:05
    Od: "max" <b...@a...pl>

    > lepiej nie czekać, bo nasr*.* w BIK i będziesz miał stres z
    > odkręcaniem. Szybko do arbitra, a potem do sądu.

    szkoda mi na znaczek kasy a co dopiero oplacac arbitra proces itd
    zloze reklamacje tam gdzie bralem kredyt i czekam na odpowiedz na reklamacje
    ale to wszystko jest popie... czy ja jestem od rozwiazywania problemow
    miedzy
    placowkami jednego banku?

    O zglaszaniu reklamacji w placowce gdzie wplacalem juz nie wspomne
    jak to sie bronili przed jej przyjeciem od okienkowego po dyrektora
    jak mi dyrektor zacza tlumaczyc ze oni dzien kasowy zamkneli i ze sie
    wszystko zgadza itp to juz mialem ze mnie krew zaleje tam
    ale grzcznie mu odpowiedzialem ze NIE WOLNO mu mowic takich zeczy do mnie i
    albo przyjmuje i podpisuje sie albo nie przyjmuje i tez sie podpisuje
    po godzinie biegania dzwonienia namyslania sie przyjeli reklamacje PKO BP

  • 5. Data: 2008-02-09 18:03:37
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

> [...]
    > albo przyjmuje i podpisuje sie albo nie przyjmuje i tez sie podpisuje
    > po godzinie biegania dzwonienia namyslania sie przyjeli reklamacje PKO BP

    To ze "zaginela" wplata to sie czasami zdarza ale ten upor pracownikow
    banku przed przyjeciem prostej, oczywistej reklamacji jest zaskakujacy??

    Sugeruje napisanie zazalenia na prace oddzialu do centrali
    z tego co kojarze i mojego doswiadczenia wynika, ze musza sie z tego
    tlumaczyc przed centrala.

    Jak nic nasuwa sie skojarzenie z ostanim przekretem w pekao sa (zubr) w
    sopocie lub wczesniej w BPH w bodajze Lublinie ale to tylko skojarzenie.

  • 6. Data: 2008-02-09 18:05:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

> [...]

    >kredyt
    >sami nie wiedza co z tym zrobic
    >jak podejsc do tej sprawy splacac sobie raty po staremu ?

    Oczywiście, że tak. Z chwilą kiedy wpłaciłeś kasę w placówce PKO BP
    (dowolnej) spłaciłeś wierzytelność.

    >podac ich do sadu czy czekac az oni to zrobia ?
    A za co podawać? Ty przecież wpłaciłeś i masz potwierdzenie.

    >kto zaplaci za odsetki monity itd?
    Oni.
    Jeśli obciążą Cię jakimikolwiek kosztami, to reklamujesz, a jeśli nie
    poskutkuje - to do sądu.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 7. Data: 2008-02-10 16:17:51
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    A chwila to akurat zalezy od treści umowy pomiedzy stronami.
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2008-02-10 17:49:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sun, 10 Feb 2008 17:17:51 +0100, " 666" <j...@w...eu> wrote:

    >A chwila to akurat zalezy od treści umowy pomiedzy stronami.

    Tylko zdaniem toppostujących głupków.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 9. Data: 2008-02-11 07:02:01
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "max" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niz mieszkam/bralem kredyt
    > Rate zaplacilem tydzien przed terminem mam potwierdzenie wplaty i...

    1. DOKŁADNIE przyjrzyj sie temu potwierdzeniu. Znak po znaku. Moze sie
    pomyliłeś wypełniając kwitek i ... nie zapłaciłes tej raty tylko coś całkiem
    innego...
    2. Napisz co masz w umowie nt płatnosci rat

    Sławek

  • 10. Data: 2008-02-11 07:32:20
    Od: "max" <b...@a...pl>

    > 1. DOKŁADNIE przyjrzyj sie temu potwierdzeniu. Znak po znaku. Moze sie
    > pomyliłeś wypełniając kwitek i ... nie zapłaciłes tej raty tylko coś
    > całkiem innego...

    rzeczywiscie masz racje pomylilem druczki i zaplacilem na r.maryjka... no
    bez jaj

    > 2. Napisz co masz w umowie nt płatnosci rat

    co dokladnie?