  • 1. Data: 2003-02-06 13:52:32
    Temat: Jaki bank wydaje karty zaraz przy zalozeniu konta?
    Od: ober <ober@no_spam.wp.pl>

    Witam,

    jaki z bankow wydaje (podobnie ja CitiBank) karte do konta w momencie
    otwarcia rachunku? Chodzi mi o to ze nie chce czekac 2 tygodnie na to az
    mi przysla karte do domu, oczywiscie bank ma byc dobry.

    pozdrawiam
    ober

  • 2. Data: 2003-02-06 14:15:19
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "ober" <ober@no_spam.wp.pl> napisał w wiadomości

    > jaki z bankow wydaje (podobnie ja CitiBank) karte do konta w momencie
    > otwarcia rachunku? Chodzi mi o to ze nie chce czekac 2 tygodnie na to az
    > mi przysla karte do domu, oczywiscie bank ma byc dobry.

    BTW
    Citi ma maszynki do nadruków na karty w oddziałach? Bo nie bywam. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 3. Data: 2003-02-06 14:17:51
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Citi ma maszynki do nadruków na karty w oddziałach? Bo nie bywam. :-)

    Ma. Jako spadek po handlo. ALe uzywaja je wylacznie do maestro

    M.

  • 4. Data: 2003-02-06 14:18:28
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Citi ma maszynki do nadruków na karty w oddziałach? Bo nie bywam. :-)

    Na 100% maja dawne oddzialy handlobanku.

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2003-02-06 16:31:30
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

> [...]
    > otwarcia rachunku? Chodzi mi o to ze nie chce czekac 2 tygodnie na to az
    > mi przysla karte do domu, oczywiscie bank ma byc dobry.

    Zdaje sie ze Inteligo.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 6. Data: 2003-02-06 18:21:37
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

> [...]
    > otwarcia rachunku? Chodzi mi o to ze nie chce czekac 2 tygodnie na to az
    > mi przysla karte do domu, oczywiscie bank ma byc dobry.

    ING wydaje od reki karty przedplacone...;-)
    Tylko to konto do karty jakies takie, niepelnowartosciowe. Przelewow nie da
    sie robic.

    Millennium wydaje po 2 dniach.

    Konta bedziesz uzywal tez kilka dni, ze ten czas przy zakladaniu jest taki
    wazny?
    Ne wazniejsze warunki prowadzenia konta?

    Slawek

  • 7. Data: 2003-02-07 13:25:05
    Od: ober <ober@no_spam.wp.pl>

> [...]
    > wazny?
    > Ne wazniejsze warunki prowadzenia konta?

    Wlasnie potrzebuje zalozyc konto i dostac karte od reki - musze wplacic
    na nie kase zeby dac komus karte i mog wyplacic pieniadze ta karta. A
    jesli chodzi o warunki prowadzenia to jestes szczesliwym posiadaczem
    konta w Citibanku juz chyba od 5 lat.

    Dzieki za info

    Ober

  • 8. Data: 2003-02-08 10:41:05
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > na nie kase zeby dac komus karte i mog wyplacic pieniadze ta karta. A
    > jesli chodzi o warunki prowadzenia to jestes szczesliwym posiadaczem

    http://www.karty.pl/oferta/opisy/ing2.htm

    Maciej

  • 9. Data: 2003-02-08 10:52:52
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    > http://www.karty.pl/oferta/opisy/ing2.htm

    Orientuje sie ktos czy to platne doladowanie (5zl) dotyczy tez doladowania
    przelewem czy tylko doladowania w kasie?
    Chodzi oczywiscie o przedplacone Maestro ING.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 10. Data: 2003-02-08 11:15:07
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał w wiadomości

    > Orientuje sie ktos czy to platne doladowanie (5zl) dotyczy tez doladowania
    > przelewem czy tylko doladowania w kasie?
    > Chodzi oczywiscie o przedplacone Maestro ING.

    Doladowujac przelewem nic sie nie placi.

    --
    JaKi