  • Data: 2005-10-13 20:10:25
    Temat: Re: Jaki bank ma najlepszy serwis transakcyjny?
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@o...pl wrote:
    > Jest też powtarzanie przelewów, wystarczy że wejdziesz w historię, odnjdziesz
    > przelew i na dole po prawej stronie jest "kopiuj", wciskając możesz edytować
    > przed ponownym wysłaniem

    Hmm, w wersji demo tego nie znalazłem. Ale jeśli faktycznie jest, to nie
    mam już więcej żadnych życzeń :)

    Mam nadzieję, że z tego wysyłanego mailem wyciągu w PDFie da się wyciągnąć
    treść, żeby potem automatycznie przetwarzać wpłaty...

    A czy można zrobić dwa poziomy dostępu - jedna osoba może się zalogować
    sprawdzać wyciągi, wpisywać przelewy oczekujące, a druga - zatwierdzać
    przelewy, itd.?

    P.