  • Data: 2005-10-14 18:34:53
    Temat: Re: Jaki bank ma najlepszy serwis transakcyjny?
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@o...pl wrote:
    > w eFirmie plus mozna definować różne konfiguracje z uwzględnieniem progów
    > kwotowych również, w eFirmie nie. nie wiem czy prowadzący samodzielnie DG może
    > skorzystać z eFirmy plus, myślę że warto spróbować i złożyć wniosek. nie wiem
    > czy mieszkasz w mieście gdzie są oddziały, najlepiej zapytać w oddziale. co do

    Dzwoniłem na infolinię - mogę mieć 'plus', ale jest wyższa opłata
    miesięczna. W każdej chwili można zmienić normalne konto na 'plus' i numer
    konta pozostanie bez zmian.

    No więc wysłałem wniosek o eFirmę (bez plusa) :)

    BPH w sumie miał identyczne wady i zalety, ale intuicja podpowiadała mi
    Nordeę. Natomiast PKO BP nie brałem pod uwagę - jakoś mam uraz.

    > kredyt w eFirmie (lub z historią z poprzedniego banku) do 50 000 zł na bardzo
    > uproszczonych zasadach..korzystam, jestem zadowolony

    O, o to zapomniałem zapytać. Może już o tej porze nie będę ich męczył :)

    P.