  • Data: 2005-10-13 09:50:22
    Temat: Re: Jaki bank ma najlepszy serwis transakcyjny?
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miernik <m...@f...org> wrote:
    > Jak Ci nie będzie przeszkadzać że przelew wychodzący 35 PLN zamiast 26
    > PLN w Multibanku, a przychodzący 25 PLN zamiast 0 PLN w Multibanku, to
    > może BZWBK Ci przypadnie do gustu. A za maila o SWIFT też pare zł biorą.

    W BZWBK przelew zagraniczny OUR kosztuje coś ze 100 zł - oni sobie z góry
    pobierają opłatę banku zagranicznego, nawet jak jej nie ma. Tymczasem jak
    wysyłam z Multibanku, to te opłaty są rzadko pobierane - w przypadku
    europejskich banków prawie w ogóle, częściej są gdy np. przelew idzie do
    Chin.

    > No bo Millennium to na pewno nie jest lekkie i intuicyjne, Kredyt Bank
    > ma jakąś Javę - to już w ogóle, w Citi to www wolno chodzi, i jest
    > koszmarnie poramkowane, no Nordęa jeszcze możesz spróbować, lekkie, ale
    > bez sensu ramki. Mailem nie ma. Przeszukiwanie jest. Ale też drożej niż

    Mailem ma - przynajmniej w tabeli opłat jest taka pozycja (gratis).

    No, Nordea byłaby w sam raz, tylko ten przelew krajowy za 5 zł :(((

    P.