  • 61. Data: 2019-11-12 15:55:18
    Temat: Re: Jaki bank dla Fundacji...
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-11-11 o 22:14, anna pisze:

> [...]
    > Zatem napisz cokolwiek tylko po to byś mógł wydrukować sobie potem całego
    > posta i pochwalić się przed kolegami w szkole, gdyż jak wspomniałeś jesteś
    > na etapie "obcowania" z nauczycielami. A jeśli nie realnie to w marzeniach,
    > lub wspomnieniach, które jak widać do Ciebie wracają, wzbudzając pewnego
    > rodzaju niezdrowe emocje.
    > Zastanawiające jest tylko to czy bardziej podobała Ci się pani od geografii
    > czy od fizyki, na myśl o której brandzlowałeś się w szkolnej toalecie.
    > No chyba, że miałeś lepsze kryjówki i mamusia nie załapała się za pralką

    Chłopie, wejdź na google i sobie poszukaj jakiejś fundacji stosownej do
    twoich preferencji.

  • 62. Data: 2019-11-12 18:23:46
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Tue, 12 Nov 2019 10:55:50 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Zignoruj tę panią annę pls, to jedna z ostatnich grup bez chlewu (do tej pory)!!!
    >

    > -----

    Chlew to urządza Twój Z-orro. Poczytaj sobie wątek od początku.
    no chyba, że Twój wpis został dokonany w obronie Twojego wafelka.
    A jeżeli tak to widzę, że mamy do czynienia z jakimś towarzystwem
    wzajemnej adoracji uprawiającym turbo-lansik umysłowych niemot.

    A Ty naucz się cytować, bo robisz... chlew.

  • 63. Data: 2019-11-12 18:25:00
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Tue, 12 Nov 2019 15:55:18 +0100, Animka napisał(a):

    > Chłopie, wejdź na google i sobie poszukaj jakiejś fundacji stosownej do
    > twoich preferencji.

    won

  • 64. Data: 2019-11-12 23:12:35
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-11-12 o 18:25, anna pisze:

    > won

    To Ty von jak z księżyca spadłeś.

  • 65. Data: 2019-11-13 10:04:49
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Tue, 12 Nov 2019 23:12:35 +0100, Animka napisał(a):

    > To Ty von jak z księżyca spadłeś.

    Spadaj niezdecydowany "transie".

  • 66. Data: 2019-11-13 12:37:41
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>