  • 1. Data: 2002-04-08 11:53:01
    Temat: Jaki bank co radzicie ??????
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    pytanko jak w topicu.
    Jaki bank waszym zdaniem bedzie najlepszy
    dla firmy (opłaty, linie kredytowe itp.)
    No i oczywiście dobrej jakości obsługa.
    Pzdr.
    Krzysztof

  • 2. Data: 2002-04-08 12:08:11
    Temat: Re: Jaki bank co radzicie ??????
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > pytanko jak w topicu.
    > Jaki bank waszym zdaniem bedzie najlepszy
    > dla firmy (opłaty, linie kredytowe itp.)

    A jakiej firmy, a gdzie???
    Tak to sobie mozesz pisac na Berdyczow...

    Lub mozesz poprzegladac sobie nowa oferte oris Banku, Multibank, Integrum,
    mBank, Inteligo, Nordea, VWBank..
    ale co tu wymieniac :)

  • 3. Data: 2002-04-08 13:03:17
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Tak to sobie mozesz pisac na Berdyczow...
    >
    > Lub mozesz poprzegladac sobie nowa oferte oris Banku, Multibank, Integrum,

    Ano firma produkująca biżuterie no i nastawiona głównie na
    eksport,miesięczny obrót ok 30000 $
    trojmiasto. ;-)
    Thx ;-).

  • 4. Data: 2002-04-08 21:31:16
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ano firma produkująca biżuterie no i nastawiona głównie na
    > eksport,miesięczny obrót ok 30000 $
    > trojmiasto. ;-)
    > Thx ;-).

    No to chyba lepiej Nordea, bo to dawny komunalny lub Fortis.

    www.nordeabank.pl

    www.fortisbank.pl

    a wlasnie jeszcze www.pekao24.pl - tez moze byc interesujace

  • 5. Data: 2002-04-10 07:42:46
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Ano firma produkująca biżuterie no i nastawiona głównie na
    > eksport,miesięczny obrót ok 30000 $
    > trojmiasto. ;-)

    To tobie koszt banku jest obojętny
    Kredyt to najlepiej w PBK (obecnie BPH PBK)
    A miła obsługa ???? To zależy od ludzi a nie od banku.
    Wszędzie są mili i wstrętni ludzie.

    Z racji operacji międzynarodowych banki internetowe odpadają

  • 6. Data: 2002-04-10 19:31:57
    Od: "Krzysztof Ozimek" <k...@h...pl>

    > To tobie koszt banku jest obojętny
    > Kredyt to najlepiej w PBK (obecnie BPH PBK)
    > A miła obsługa ???? To zależy od ludzi a nie od banku.
    > Wszędzie są mili i wstrętni ludzie.

    Co?

    Właśnie uciekam z BPH-PBK do Multibanku bo mimo, że robie u nich spory obrót
    a konto mam od ponad roku, to nie chcą mi pożyczyć ani grosza jeśli nie będę
    miał poręczenia wekslowego osoby trzeciej.

    A moze do dlatego, że mam konto w BPH a nie w PBK - dotychczasowe tempo
    unifikacji produktów sugeruje, że proces fuzji się nie zakończy jeszcze
    przez dwa lata :-( Oczywiście połączyli produkty w których różnili się
    pobieranymi opłatami - teraz obowiązuje tylko ta wyższa :-(

    pzdr.

  • 7. Data: 2002-04-11 17:57:06
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Ozimek" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    będę
    > miał poręczenia wekslowego osoby trzeciej.

    Jak było w BPH nie wiem, bo ja "od zawsze" firmowe mam w PBK
    W tym banku nie bawią się w "kredyciki". Tam są konkretne sumy i konkretne
    zabezpieczenia.
    Jak ktoś jest początkujący "jednoosobowy działacz" to być może kredyt 1000
    zł ma dla niego jakieś znaczenie i wtedy Multibank, Inteligo, BSK Zysk, PKO
    BP Biznes, BPH sez@m biznes, to wymarzone konta dla niego.
    Jednak przy obrotach >100 tys. na miesiąc taki "kredycik" nic nie wnosi i
    jest "zawracaniem gitary".
    A metodologia zabezpieczeń kredytów jest wszędzie podobna.

  • 8. Data: 2002-04-11 22:11:07
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jednak przy obrotach >100 tys. na miesiąc taki "kredycik" nic nie wnosi i
    > jest "zawracaniem gitary".
    > A metodologia zabezpieczeń kredytów jest wszędzie podobna.

    Taaa - ale tacy ludzie raczej nie czytaja tej listy.
    Czyli albo drobnica, albo sredniaki, albo pracownicy konkretnych bankow :)

  • 9. Data: 2002-04-12 16:32:02
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Taaa - ale tacy ludzie raczej nie czytaja tej listy.
    > Czyli albo drobnica, albo sredniaki, albo pracownicy konkretnych bankow :)

    A autor wątku jaki miał miesięczny obrót ???
    $30tys = 120 tys. zł
    :-)

  • 10. Data: 2002-04-12 18:01:53
    Od: "Krzysztof Ozimek" <k...@h...pl>

    > A autor wątku jaki miał miesięczny obrót ???
    > $30tys = 120 tys. zł

    No to wlasnie o tym mowie.
    Przy takich obrotach to w BPH-PBK bedzie na pewno petentem a nie klientem, a
    kredyt dostanie jak mu poreczy bog wie kto...

    pzdr.