  • 1. Data: 2008-01-05 08:17:12
    Temat: Jaki bank - alternatywa dla ING
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Witam,

    Z racji tego, że ING podnosi opłaty (zamiast 6+2 będę płacił 7+4)
    zastanawiam się nad zmianą banku.

    Potrzebny mi bank, gdzie opłata za prowadzenie jest najmniejsza (Inteligo i
    mbank odpadają), ponadto obsługa karty też musi być tania. Dobrze by było,
    żebym miał choć jeden bankomat w pobliżu. Przelewów nie robie wogóle, żadne
    inne udogodnienia nie są mi potrzebne.

    Póki co podoba mi się bank pocztowy. A co jeszzce jest godne sprawdzenia?

    --
    Fatrix
    http://www.naskwerze.pl

  • 2. Data: 2008-01-05 08:52:13
    Temat: Re: Jaki bank - alternatywa dla ING
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 5 Jan 2008 09:17:12 +0100, "fatrix"
    <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl> wrote:

    >Dobrze by było,
    >żebym miał choć jeden bankomat w pobliżu.
    Hm, myslisz ze juz zlokalizowalismy miejsce z ktorego do nas piszesz i
    na tej podstawie ustalimy jakie masz bankomaty w poblizu a wiec jakie
    banki spelnia Twoj warunek?

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 3. Data: 2008-01-05 08:52:45
    Od: "LW" <N...@o...pl>

    > Póki co podoba mi się bank pocztowy. A co jeszzce jest godne sprawdzenia?
    Parafrazujac naszego grupowego ulubienca napisze:
    Polecam Lukasbank - sprawdzona francuska technologia :-)
    Mowiac juz na powaznie - popatrz na e-konto w Lukasie -
    bezplatne prowadzenie, i bezplatne przelewy zewnetrzne tylko
    niestety musisz definiowac ich liste przez telefon lub w placówce
    ewentualnie e-konto pro ktore ma wszystko tylko kosztuje 8 pln
    ale jest do

  • 4. Data: 2008-01-05 08:54:18
    Od: "LW" <N...@o...pl>

    > Hm, myslisz ze juz zlokalizowalismy miejsce z ktorego do nas piszesz i
    > na tej podstawie ustalimy jakie masz bankomaty w poblizu a wiec jakie
    > banki spelnia Twoj warunek?
    Nie ze sie czepiam ale musisz sie odreagowywać na grupie ? Żona Ci nie dała?

  • 5. Data: 2008-01-05 08:57:12
    Od: "LW" <N...@o...pl>

> [...]
    > niestety musisz definiowac ich liste przez telefon lub w placówce
    > ewentualnie e-konto pro ktore ma wszystko tylko kosztuje 8 pln
    dosc ciekawe (bankomaty i znizki przy doladowywaniu prepaidow)

  • 6. Data: 2008-01-05 09:21:50
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 5 Jan 2008 09:54:18 +0100,
    osoba podpisana: LW <N...@o...pl>
    napisała:

    > Nie ze sie czepiam ale musisz sie odreagowywać na grupie ? Żona Ci nie dała?

    Ale przepraszam, żebyśmy wiedzieli jaki ma bankomat w pobliżu, to musimy
    wiedzieć gdzie w przybliżeniu mieszka.

    KJ (i kto tu odreagowuje)

    DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
    crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by
    UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.
    -- David Vicker's .plan

  • 7. Data: 2008-01-05 09:31:35
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 5 Jan 2008 09:54:18 +0100, "LW" <N...@o...pl>
    wrote:

    >Nie ze sie czepiam ale musisz sie odreagowywać na grupie ? Żona Ci nie dała?
    Chyba sie jednak czepiasz. Probuje mu uswiadomic ze nie kazdy z nas
    tutaj zgromadzonych wie gdzie on mieszka. Tym samym nie wiemy jakie
    bankomaty ma w poblizu. Chyba ze ktos ma szklana kule ;)

    Tzw. "wycieczki osobiste" w moim kierunku pomijam - NTG :)

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 8. Data: 2008-01-05 10:21:09
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał

    > Ale przepraszam, żebyśmy wiedzieli jaki ma
    > bankomat w pobliżu, to musimy

    Właściwie wszytskie bankomaty spaszą, a najlepiej jakby była karta Maestro.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2008-01-05 10:55:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Sty, 11:21, "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>
    wrote:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał

    > Właściwie wszytskie bankomaty spaszą, a najlepiej jakby była karta Maestro.
    >
    > Pozdrawiam

    sprawdz BZWBK z karta Moneypl.
    odkad dolozyli zakladanie kont oszczednosciowych, konto24pl ma
    praktycznie wszystkie potrzebne "do zycia" opcje - pod warunkiem
    obslugiwania sobie przez internet ruchow z i na konta oszczedzajace.

    karta visa

    Mozesz tez zobaczyc citione direct w Citi - od 1001 zl wplat
    miesiecznie konto za 2 zl, i to wlasnie z kara maestro lub mastercard
    do obslugi bankomatowej.

  • 10. Data: 2008-01-05 12:41:46
    Od: "LW" <N...@o...pl>

    > Tzw. "wycieczki osobiste" w moim kierunku pomijam - NTG :)
    Po prostu chcialem Ci dac probke stylu w ktorym sam napisales posta do
    goscia ktory zadal pytanie,
    zebys wiedzial jak milo to brzmi, wiadomo ze nikt nie posiada listy gdzie
    kto mieszka ale moze
    pewnych zdan nie trzeba brac doslownie, zwlaszcza ze nie miales nic do
    powiedzenia w kwestii
    ktorej byla poruszona w pytaniu.