  • 1. Data: 2002-11-06 11:49:12
    Temat: Jaki bank?
    Od: "Robert Kucharski" <r...@w...pl>

    Witam

    Mam ROR w PKO, a lokate w Lukasie. Mam juz dosc PKO. Jaki proponujecie bank.
    Chodzi o mozliwosc sprawdzania salda i operacji przez internet, mozliwie
    male oplaty i dostep do swoich pieniedzy.

    Z gory dziekuje.

    Pozdrawiam

    Robert ( r...@w...pl )

  • 2. Data: 2002-11-06 18:14:18
    Temat: Re: Jaki bank?
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqbip6$2ql$1@news2.tpi.pl, Robert Kucharski wrote:

    > Mam ROR w PKO, a lokate w Lukasie. Mam juz dosc PKO. Jaki
    > proponujecie bank. Chodzi o mozliwosc sprawdzania salda i operacji
    > przez internet, mozliwie male oplaty i dostep do swoich pieniedzy.

    Lukas eKonto PRO - jeśli masz lokate 5kPLN, będzie za darmo.

  • 3. Data: 2002-11-07 10:14:05
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Robert Kucharski"

  • 4. Data: 2002-11-07 10:14:48
    Od: "blad" <b...@W...pl>

> [...]
    > Chodzi o mozliwosc sprawdzania salda i operacji przez internet, mozliwie
    > male oplaty i dostep do swoich pieniedzy.

    nie kasuj - moze sie przydac do darmowych zlecen stalych z papierkow
    a moze bedzie niedlugo dostep do oddzialowych rowniez
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-11-07 15:43:41
    Od: "maryś" <c...@A...skrzynka.pl>

    Napewno nie polecam ING BANK SLASKI -rada jakas tam banku ,uchwaliła ze
    archiwum dokonanych tranzakcji bedzie dostepne AŻ przez 3 słownie trzy
    miesiace(chyba nie maja juz na nowy twardy dysk)

  • 6. Data: 2002-11-07 16:16:25
    Od: p...@o...pl

> [...]
    > Chodzi o mozliwosc sprawdzania salda i operacji przez internet, mozliwie
    > male oplaty i dostep do swoich pieniedzy.

    sprobuj skorzystac z wyszukiwarki kont na www.bankier.pl ... dokladny adres to:
    http://www.bankier.pl/narzedzia/wyszukiwarki/konta/

    mozesz okreslic swoje wymagania co do konta: np co jest wazniejsze: koszt
    przelewu , oprocentowanie itp

    dzieki tej szukarce latwo znajdziesz odp. konto

    pozdr