  • 1. Data: 2005-04-17 22:15:25
    Temat: Jaki Bank :-) było, było, ale ja zgadzam się na płacenie za rachunek ale oczekuję...
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Właśnie:

    * Numeru dostępowego do rachunku: 0800-xxx-xxx (z telefonu w IDEI
    bezpłatnie);
    * Przelewy - bezpłatne z możliwością drukowania potwierdzeń;
    * Oczywiście płatność internetowa (token lub lista haseł);

    No a na zakończenie:
    - niski koszt opłat miesięcznych czyli do 8 PLN / miesiąc;

    Tyle ;-)

    Tomek

    PS. Co powiecie o millenium?

  • 2. Data: 2005-04-18 00:20:34
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Tomasz napisał:
> [...]
    >
    > No a na zakończenie:
    > - niski koszt opłat miesięcznych czyli do 8 PLN / miesiąc;

    Gdyby nie ta wzmianka do 8 zł to poleciłbym PeKaO SA - tam konto 8,5
    PLN. Ale w Xelioie chyba jest taniej.

    K.

  • 3. Data: 2005-04-18 05:20:34
    Od: "bERENICE" <b...@h...com>

    > PS. Co powiecie o millenium?

    Millenium to szajs, w mbanku wprowadzają opłate za konto, więc polecam VW,
    Niska cena za niemiecką jakość

    bE

  • 4. Data: 2005-04-18 05:57:08
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    bERENICE napisał(a):

    > Millenium to szajs, w mbanku wprowadzają opłate za konto, więc polecam VW,
    > Niska cena za niemiecką jakość

    Gdzieś ty tą jakość widział, co?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 5. Data: 2005-04-18 06:28:50
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > PS. Co powiecie o millenium?

    Ze oplate za rachunek mozesz miec 0,00zl ale przelewy przez internet po
    0,50zl (a zlecenia stale po 2,00zl...;-)
    - ze maja bardzo funkcjonalne i tanie powiadamianie przez SMS
    - ze maja przelewy miedzynarodowe zlecane przez internet
    - ze maja bankolinie 0-800
    - ze odpowiadaja na reklamacje i pytania skladane przez internet
    - ze maja niezle KK rozliczane ZAROWNO w USD jak i w EUR
    - ze miesieczny wyciag papierowy przysylaja za darmo

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2005-04-18 06:31:07
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Użytkownik Tomasz napisał:

    >PS. Co powiecie o millenium?

    Niestety nie spelni Twoich oczekiwan bo o ile oplaty mozna zredukowac po
    spelnieniu kilku warunkow to z bezpieczenstwem nie jest najlepiej - brak
    tokena lub listy hasel.
    darek

  • 7. Data: 2005-04-18 06:36:52
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Użytkownik bERENICE napisał:

    >Millenium to szajs, ......
    >bE

    Konkrety bo jak na razie to kolejne niedorzecznosci Twojego autorstwa.
    darek

  • 8. Data: 2005-04-18 07:20:10
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    bERENICE bERENICEbERENICE@hotmailbezspoamu.com> Millenium to szajs, w
    mbanku wprowadzają opłate za konto, więc
    > polecam VW, Niska cena za niemiecką jakość

    w mBanku oplaty POZOSTAJA bez zmian. Czyli tylko za przelewy jest 50
    gorszy. Reszta to bzdurna plotka...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 9. Data: 2005-04-18 07:47:09
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    *Michał 'Amra' Macierzyński* napisał(a):

    > w mBanku oplaty POZOSTAJA bez zmian. Czyli tylko za przelewy jest 50
    > gorszy. Reszta to bzdurna plotka...

    Kurde felek, na lincz z Życzliwym Rokefelerem! ;-)

    Gree

  • 10. Data: 2005-04-18 07:57:53
    Od: jacost <j...@...pl>

    Slawek Kos napisał(a):

    > Ze oplate za rachunek mozesz miec 0,00zl ale przelewy przez internet po
    > 0,50zl (a zlecenia stale po 2,00zl...;-) [...]

    Jestem nowy w Millenium (ze względu na kredyt). Naprawdę wykonanie
    zlecenia stałego złożonego w Millenecie kosztuje 2 zł? To dosyć spora
    dysproporcja z bezpłatnymi przelewami jednorazowymi.

    Pozdrawiam

    J.