  • 1. Data: 2007-08-20 06:40:12
    Temat: Jaki BANK? Konto osobiste z przelewem ZUS?
    Od: "DariuszG" <d...@p...onet.pl>

    W jakim banku moge otworzyc konto osobiste z ktorego bede mogl puszczac
    przelewy do ZUSu ??
    Mam zamiar otworzyc firme 1 osobowa a nie potrzebuje konta "firmowego" -
    wiec chcialbym zalozyc sobie konto osobiste ale miec mozliwosc placenia
    przelewem platnosci, ponoc chodzi o jakies juz gotowe druki?? Chodzi mi o
    zarzadzanie kontem przez internet.

    Dariusz G.

  • 2. Data: 2007-08-20 06:47:48
    Temat: Re: Jaki BANK? Konto osobiste z przelewem ZUS?
    Od: "strzeli" <i...@n...pl>

    > Mam zamiar otworzyc firme 1 osobowa a nie potrzebuje konta "firmowego"

    Musi sie nazywac firmowe z tego co wiem;)
    Miałem inteligo jako osoba prywatna - bez problemu ZUS mozna bylo placic.

    Załóż sobie inteligo dla firm albo darmowy mbank - i masz darmowe przelewu
    do zusu i US.

    Ja bralem udzial w pewnym szkoleniu i musialem zalozyc konto w multibanku
    ( na mbank czekasz 2tygodnie, ja tego czasu nie mialem)
    Place 18zl miesiecznie za konto...i nie widze roznicy w porowaniu z
    inteligo.;-)

    A jak nie widac roznicy to po co przeplacac.

    Pozdrawiam.

    z poważaniem
    Łukasz

  • 3. Data: 2007-08-20 10:58:03
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <fabd2h$kci$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "DariuszG" <d...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > wiec chcialbym zalozyc sobie konto osobiste ale miec mozliwosc placenia
    > przelewem platnosci, ponoc chodzi o jakies juz gotowe druki?? Chodzi mi o

    Chyba kazdy bank internetowy oferuje taki ficzer.
    Polecam http://www.vwbankdirect.pl (musisz otworzyc konto
    osobiste+'firmowe').

    TA

  • 4. Data: 2007-08-20 15:44:56
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    pl...

    > Polecam http://www.vwbankdirect.pl (musisz otworzyc konto
    > osobiste+'firmowe').

    No niekoniecznie, aczkolwiek sensownie :-)
    Jako osoba fizyczna prowadząca DG można płacić własne składki ZUS z konta
    prywatnego.
    Jednak w VW w takiej sytuacji konto firmowe jest za darmo (jeden token do obu),
    opłaty są tylko za token a konto firmowe może się kiedyś przydać.
    Pozostaje problem (jak raczą wykasować po 1 roku za token bo jakoś im się
    zapomina) czy można to wpisać do KPiR jako koszt.
    Oczywiście konto prywatne w VW powinno być Plus Konto a nie e-Direct.

    TomekD

  • 5. Data: 2007-08-20 17:15:33
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 20 Aug 2007 08:40:12 +0200, DariuszG napisał(a):

> [...]
    > wiec chcialbym zalozyc sobie konto osobiste ale miec mozliwosc placenia
    > przelewem platnosci, ponoc chodzi o jakies juz gotowe druki?? Chodzi mi o

    Dla niewielkiej, jednoosobowej firmy doskonały jest mBank.
    Prowadzenie rachunku oraz karta Visa Electron za darmo, ZUS możesz
    płacić z konta osobistego, przelewy wewnętrzne za darmo, zewnętrzne 0,50
    zł, ZUS i US - 1 zł.
    A gdy będziesz potrzebował konta firmowego, to założysz je jako
    dodatkowe subkonto: prowadzenie r-ku również za darmo, przelewy do ZUS i
    US za darmo (pozostałe - 1 zł), ale za to karta płatna).

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2007-08-20 17:23:04
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <faccts$qet$1@news.onet.pl>,
    "TomekD" <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Oczywiście konto prywatne w VW powinno być Plus Konto a nie e-Direct.

    Ale dlaczego Plus Konto?
    Ja mialem wlasnie e-Direct.
    Wtedy token jest bezplatny.

    TA

  • 7. Data: 2007-08-20 17:52:55
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    pl...

    > Ale dlaczego Plus Konto?
    > Ja mialem wlasnie e-Direct.
    > Wtedy token jest bezplatny.

    Jakiś czas temu e-Direct przestał być bezpłatny, Plus Konto takim pozostało.
    Oczywiście pomijając opłatę za token - konieczny jeżeli ktoś chce obsługiwać
    przez internet.

    TomekD

  • 8. Data: 2007-08-20 18:45:18
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <fackdr$hl9$1@news.onet.pl>,
    "TomekD" <t...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Oczywiście pomijając opłatę za token - konieczny jeżeli ktoś chce obsługiwać

    Ale do e-Direct jest wlasnie bezplatny token. I karta Visa elektron w
    cenie.

    TA

  • 9. Data: 2007-08-20 19:47:14
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    pl...

    > Ale do e-Direct jest wlasnie bezplatny token. I karta Visa elektron w
    > cenie.

    http://www.vwbankdirect.pl/1180.html
    Fakt, wygląda że token za darmo przy płatnym e-Direct >= 5 PLN/miesiąc.

    TomekD

  • 10. Data: 2007-08-21 09:17:45
    Od: "DariuszG" <d...@p...onet.pl>

    Dziekuje za odpowiedzi - wybralem 2 banki Inteligo i mBank
    mam pytanie - jak dlugo sie uruchamia konta w tych bankach ( ile czasu
    zajmuja wszelkie formalnosci - 2tyg czy mniej) ?
    - Inteligo podaje ze zus mozna wplacic za 2,99zl ( dotyczy 1 przelewu) czyli
    w danym miesiacu puszczajac zus place 2,99 czy za kazda wplate ( sa 2 lub 3,
    zdrowotne emertyalne itp.) osobno po 2,99 ?? mBank ma 1zl tez od przelewu
    czy razem za 1 osobe zus 1zl ??

    DG