  • Data: 2018-10-06 14:29:46
    Temat: Re: Jaka lokata bankowa teraz?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-05 o 18:27, Boguś pisze:

> [...]

    1. w banku funduszy się nie kupuje, w "okienku" zawsze są opłaty za nabycie!

    2. obligi korpo są na minusie z powodu getback, ale jak ktoś kupił
    niedawno to wyniki są lepsze

    3. poza tym można nabyć fundusze zakładając konto w firmie doradczej (u
    pośrednika), w pakiecie gratis doradztwo, które zwykle jest dostępne
    jedynie dla klientów assets management

    --
    pozdrawiam
    RobertS